آیا تا حالا نگاهی به پشت بام های لندن انداخته اید؟ پشت بام هایی که برگ ریزان درختان بر فرازشان خودنمایی می کند و یک مربی جادوگر یکهو با چتر پرنده از آسمان فرود می آید.

این ها چند صحنه از تبلیغ فیلم جدید مری پایپنز هستند که از روز سه سه شنبه (۱۸ سپتامبر) به نمایش گذاشته شد.

در این فیلم، امیلی بلانت به جای جولی اندروز در نقش مربی جادوگر نقش آفرینی می کند. جادوگری که ناگهان و به طور جادویی برای کمک به خانواده ای که نیاز به عشق و محبت دارند ظاهر می شود.

اندروز به خاطر بازی در نسخه اصلی فیلم در سال ۱۹۶۵ جایزه اسکار گرفت.

اما حالا در نسخه جدید فیلمی که در سال ۱۹۳۲ تولید شد مایل بنکس بزرگ شده است. او و خواهرش جین سخت درگیر تربیت کودکانش در نبود مادرشان هستند.

 تبلیغ فیلم به موضوع این فیلم موزیکال اشاره نمی کند اما گروهی از بازیگران بااستعداد انگلیس مثل بن ویشو و کالین فرث و جولی والترز در آن هنرنمایی می کنند.

مریل استریپ بازیگر معروف آمریکا و ستاره سینما دین ون دایک در این فیلم بازی می کنند. ون دایک در فیلم اصلی در نقش برت تمیز کار دودکش ها ظاهر شد. ون دایک با اینکه حالا نود و دو ساله است اما در این تبلیغ و مثل همیشه خیلی سرحال به نظر می رسد. او در یکی از صحنه های تبلیغ در حال رقصیدن روی میز است.

لین منویل میراندا آهنگساز نمایشنامه موزیکال همیلتون نقش برت (یا جک در فیلم جدید) را بازی می کند.

این فیلم تلفیق انیمیشن و فیلم های واقعی است.

فیلم اصلی برگرفته از قصه های مری پاپینز اثر ال تراورز است. در آن زمان، نویسنده مخالف ایده والت دیزنی برای ساختن فیلم انیمیشن از قصه هایش بود اما این فیلم موفقیت چشمگیری کسب کرد و یکی از معروف ترین فیلم های کلاسیک شد.

قرار است فیلم بازگشت مری پاپینز قبل از تعطیلات کریسمس روی پرده سینماهای انگلیس و آمریکا برود.