رابطه جدی، شخصیت انسان را به سوی بهبود سوق می‌دهد

آرتور ادوارد ۴۰ ساله، عکاس خانواده سلطنتی انگلیس، کسی بود که بزرگ شدن شاهزاده هری را از نوجوانی تاکنون که مردی بزرگ شده، همواره وی را زیر نظر داشت.

به گزارش الشرق الاوسط، ادوارد می‌گوید: «از ماه می گذشته که شاهزاده هری با مگان مارکل ازدواج کرد، تغییرات فراوانی در شخصیت و رفتار وی مشاهده کردم.»

عکاس خانواده سلطنتی در این باره افزود: هری بسیار تغییر کرده و «محافظه‌کارتر» شده و همیشه «به شدت مراقب مگان» است.

آرتور در گفتگو با سایت « The Royal Box» گفت: «هری سعی می‌کند رابطه خوبی با رسانه‌ها داشته باشد. او پیش از این همیشه با امور زیادی مشغول بود، اما اکنون همه آن کارها را کنار گذاشته است. »

وی افزود: «بله، درست است که هری تغییر کرده، اما هنوز خود هری است و بسیار مهربان است، او هنوز محبوب‌ترین و مردمی ترین عضو خانواده سلطنتی است.»

این عکاس در ادامه سخنانش چنین می‌گوید: «هری همواره به شدت مراقب همسر جدیدش است. این زوج هیچ‌گاه دست‌های یکدیگر را رها نمی‌کنند.»

آرتور با ابراز تعجب خود می‌گوید: «شاید دلیل این تغییر هری این باشد که او اکنون نقش مهم‌تری را در خانواده سلطنتی دارد. شاید وقت آن گذشته که مانند قبل در مهمانی‌ها با بزرگان شوخی کند.»

شایان ذکر است که شاهزاده هری و همسرش مگان بعد از ازدواج در اولین سفر خود به خارج از کشور در ماه جولای گذشته به ایرلند سفر کردند. آنها در این سفر از ورزشگاه کروک پارک بازدید کردند.

به گفته آرتور، اگرچه شاهزاده هری این امکان را داشت که با توپ بازی کند، اما این کار را رفتاری نامناسب دانست و از انجام آن سر باز زد.

عکاس سلطنتی در پایان گفت: «به شما اطمینان می‌دهم که اگر زمان به عقب باز می‌گشت، غیر ممکن بود که شاهزاده هری از ضربه زدن به توپ امتناع کند.»