بازیگر انگلیسی هنوز هم در سن ۷۸ سالگی در هالیوود و بر روی صفحه نمایش تلوزیون هنرنمایی می کند

سر آنتونی هاپکینز

سر آنتونی هاپکینز

سر آنتونی هاپکینز، بازیگر ۷۸ ساله انگیسی هنوز هم نقش های بسیاری پیدا می کند و به هنرنمایی ادامه می دهد. پیشنهاد های زیادی به او می شود اما او در صندوق خود نقش هایی مانند آن چه او را یکی از تواناترین ستارگان فیلم های وحشتناک تبدیل کرد ندارد، همان طور که او در «هانیبال» انجام داد، او دیگر نمی تواند قهرمانی مانند فیلم های «نیکسون»، «لبه»، «اژدهای سرخ»، و «مرد گرگ» نیز باشد.

حضور هاپکینز در صفحه نمایش کوچک و پرده سینما قوی است. به طوری که او را به همراه آل پاچینو، جولیا استایلز، و جاش دوهامل در فیلم «رفتار بد» می بینیم که  فیلمی هیجان انگیز است و درباره جهان وکلای دادگستری و قضات می باشد. و او را مجدداً در فیلم «سوپر قهرمان» می بینیم، جایی که او نقش پشتیبان در «ثور: راگناروک» بازی می کند. دو ماه از اتمام کار در بازیگری این فیلم نگذشته که او را در کنار هریسون فورد به ایفای نقش در فیلمی به نام « اسرار رسمی» می بینیم.

هاپکینز در مصاحبه با «الشرق الاوسط» درباره بیوگرافی و شهرتی که کسب کرده است می گوید: «بخشی از من هنوز باور نمی کند که این همه سال را با موفقیت پشت سر گذاشتم. ابتدا روی صحنه تآتر شروع به کار کردم سپس در مقابل دوربین ایستادم و از اشتباهاتم درس های بسیاری یاد گرفتم، و همیشه سعی کردم از دفعه قبل بهتر باشم».

هاپکینز در پاسخ به سؤالی درباره ترس از تماشاگران تآتر و یا دوربین می گوید: «از دوربین ترس نداشتم، اما مطمئناً از تماشاگران تآتر ترس داشتم. هنگامی که در تآتر «خانه مرگ» بازی کردم هنوز جوان بودم و خود را در برابر لارنس اولیویه دیدم. من کاملا مبتدی بودم و از من خواسته شد آن را مطالعه کنم در حالی که من یک نقش محدود را در آن ایفا می کردم. ما هنوز در مرحله تمرینات بودیم که اولیویه مجبور شد به بیمارستان برود و چند هفته قبل از افتتاح نمایش بستری شود. فکر می کنم او پیشنهاد کرده بود که از من خواسته شود نقش اصلی را که قرار بود او بازی کند ایفا کنم… انتظار یک فاجعه را داشتم. بسیار نگران و عصبی بودم اما به سرعت به خود تلقین کردم و دیگر این مشکل برایم پیش نیامد».