حوثیان ۵۵۳ نفر را در تعز ب‍ازداشت کردند
کشته شدن دو زن و چهار کودک در انفجار یک مین در الجوف
جنگندههای ائتلاف حمایت از مشروعیت یمن یک سکوی پرتاب خودرویی که برای پرتاب موشک‌های بالستیک از سوی شبه نظامیان حوثی تحت حمایت ایران، استفاده می شد را در منطقه العمیشه در الصفرای صعده منهدم کردند.
سرهنگ ترکی المالکی سخنگوی نیروهای ائتلاف “حمایت از مشروعیت یمن” گفت:«پس از شناسایی این سکوی پرتاب و تشخیص موقعیت جغرافیایی آن در منطقه المعیشه ، توسط جنگنده‌های ائتلاف مورد هدف قرار داده و منهدم شد».
وی افزود: «جنگده‌های ائتلاف همچنین یک مکان راداری وابسته به گروهک حوثیان تحت حمایت ایران را منهدم کردند. این رادارها مسئولیت پیگیری جنگنده‌های ائتلاف در منطقه جبل(عنم) در سحار از توابع استان صعده را داشتند.
در این عملیات تعدادی از مزدوران حاضر در آنجا به هلاکت رسیدند.
از سویی دیگر نیروهای دریایی منطقه پنجم نظامی در استان حجه توانستند عملیات تخریبی توسط یک قایق انفجاری را منهدم کنند. این قایق برای مختل کردن حمل و نقل دریایی جهانی از سوی حوثی‌ها در دریای سرخ روانه شده بود.
منطقه پنجم نظامی در بیانه‌ای اعلام کرد که قایق بمب‌گذاری شده از  راه دور کنترل می‌شد و داری دستگاه جی پی اس بود.
در این بیانیه آمده است که قایق ضبط شده حاوی مواد منفجره بسیار قوی بوده و در صندوق‌های چوبی جاگذاری شده است.
گروه هندسی نیروی دریایی پادشاهی سعودی توانست این قایق را کشف و ظبط کنند.
یک منبع نظامی در این رابطه از وجود چنین وسایلی بمب‌گذاری شده که توسط این گروهک جنایتکار و سرکش در دریای سرخ رهاسازی شده ، هشدار داد، و گفت این گونه قایق‌ها زندگی مردم و صیادان در جزایر و آبراه‌های جهانی را مورد تهدید قرار می‌دهد.
این منبع نظامی، جامعه بین‌المللی را به تحمل مسئولیت خود در برابر جنایت‌های این گروهک تروریستی دعوت کرد.
از سویی دیگر نیروهای ارتش ملی یمن با همکاری ائتلاف حمایت از مشروعیت، پیشرویی جدیدی در شمال غرب الجوف را انجام دادند و تعدادی از کوه‌ها و مناطق را پس از درگیری‌های شدیدی ، آزاد کردند.
همچنین در این عملیات تعدادی از سنگرهای گروهک حوثی را ویران و بسیاری از آنها را کشته یا زخمی کردند.
در این بین ، انفجار یک مین در منطقه معیمره در غرب الجوف دو زن و چهار کودک کشته و دو زن و دو کودک دیگر از یک خانواده را زخمی کرد.