بحران‌های سیاسی و اقتصادی بر جهان مد و پوشاک تاثیر منفی و بزرگی گذاشته است، به گونه‌ای که شهرهای معروف جهان در زمینه مد و لباس مانند نیویورک و پاریس به ورشکستگی رسیده‌اند، اما با این همه شهر لندن تاکنون، شیکی و ظرافت خود را حفظ کرده است.
به گزارش الشرق الاوسط، لندن این بار به مدت پنج روز میزبان جشنواره‌ مد و لباس بود، جشنواره‌ای با ابتکار و خلاقیت که تکنولوژی نیز در آ‌ن سهم به‌سزایی داشت.
استیوانی ویر، مدیر سازمان مُد و پوشاک انگلیس در این زمینه گفت: « امروز تکنولوژی زبان دوران کنونی است و نمی‌توان از آن بی‌نیاز شد».
هفته مد لندن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و همیشه به سلیقه‌های مردم احترام قایل است. به طور مثال برند «بربیری» در یک حرکتی قابل تقدیر از تقلید موجود در بازار مد و پوشاک سرباز زد، برندهای معروف جهانی معمولا به منظور حفظ کلاس مشتریان خود و پرستیژ کارهای خود، تمام پوشاک‌های میلیونی فروش نرفته خود را از بین می‌برند تا به دست دیگران نرسد.
همچنین بریبری در یک اقدام جسورانه اعلام کرد؛ به منظور حمایت از حقوق حیوانات، از این پس پوست، پشم و پر حیوانات را در پوشاک خود به کار نمی‌برد. این امر باعث شد مردم از این اقدام استقبال کنند و همچنین دیگر برندها نیز از آن پیروی کنند.
علی‌رغم پیامدهای بد اقتصادی بر انگلیس در پرونده خروج از اتحادیه اروپا و تاثیر منفی بر بازار  مد و پوشاک، اما جشنواره هفته مد لندن به خوبی برگزار شد.
این جشنواره با حضور ۸۰ طراح لباس برجسته و ۱۰۰ برند معروف جهانی در فضای کاملا شاد برگزار شد.