پادشاهی سعودی هشتاد و هشتمین سالروز ملی خود را جشن می‌گیرد
ریاض: بدر الخریف
پادشاهی عربی سعودی فردا یکشنبه ۲۳ سپتامبر هشتاد و هشتمین سالروز ملی خود را جشن می‌گیرد.
به گزارش الشرق الأوسط، در حالی‌که خاورمیانه و کشورهای عربی در شرایط سختی به سر می‌برند، پادشاهی سعودی توانسته است از زمان تاسیس آن به دست ملک عبدالعزیز  تا زمان «تجدید» و تشکیل «دولت آینده» به دست خادم حرمین شریفین ملک سلمان بن عبدالعزیز و ولیعهد وی شاهزاده محمد بن سلمان به دستاوردهای زیادی دست پیدا کند.
این کشور توانسته است به جایگاهی جهانی دست پیدا کند که رسیدن به آن کار ساده‌ای نیست. به طوری‌که «دولت آینده» و برنامه ریزی‌های سیاسی آن از طریق هماهنگی میان نیازهای داخلی و خارجی با عزم و جزمی وافر صورت گرفته است.
در این راه تحقق عدالت، پیشرفت و تجدد از دغدغه‌های اصلی حکومت بوده است.
به اضافه اینکه پروژه‌هایی عملیاتی شد که به پیشرفت کشور کمک کرده و جایگاه جهانی آن را تثبیت کرد.
به همین مناسبت ملک سلمان بن عبدالعزیز و ولیعهد وی شاهزاده محمد بن سلمان، پیام‌های تبریکی از سران و رهبران خلیج دریافت کردند که در آنها نهضت توسعه‌ سعودی و دستاوردهای آن در زمینه‌های مختلف تحسین شده بود؛ چرا که این اقدامات، جایگاه منطقه‌ای و جهانی پادشاهی سعودی را بالا برده و باعث افتخار همه شده است.
در همین راستا، شهرهای سعودی امروز شاهد جشن‌های بسیاری به مناسبت روز ملی است. به‌طوری‌که شهرهای آن مزین به رنگ سبز شده و پرچم‌های پادشاهی سعودی و عکس های ملک سلمان بن عبدالعزیز و ولیعهد وی شاهزاده محمد بن سلمان در جاده‌ها، مکان‌های عمومی و میادین نصب شده است.