رسانه‌های ورزشی در ایران از احتمال جریمه سنگین تیم فوتبال اروند خرمشهر به دلیل حضور زنان در یکی از بازی‌های این تیم خبر داده‌اند.
به گزارش الشرق الاوسط در جریان بازی دو تیم اروند خرمشهر و مس کرمان در چارچوب لیگ دسته یک فوتبال ایران تعدادی از زنان روی سکوهای استادیوم کوچک خرمشهر به تشویق تیم شهرشان پرداختند که پیامد سنگینی برای این تیم در پی داشت.
حالا رسانه‌ها با تاکید بر احتمال جریمه تیم فوتبال اروند خرمشهر گفته‌اند با توجه به عدم هماهنگی با مسئولین کشوری و مسئولین ذیربط در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه، فدراسیون فوتبال به شدت علیه باشگاه اروند که خودسرانه اقدام به حضور بانوان در ورزشگاه کرده، جبهه گرفته و به زودی جریمه‌های سنگین مالی و انضباطی را علیه این باشگاه ارائه خواهد داد.
بحث حضور زنان در ورزشگاه‌ها از بحث‌های داغ این روزهاست و چندی پیش ایران برای رهایی از فشارهای فدراسیون جهانی فوتبال در چارچوب بازی دوستانه تیم ملی با بولیوی اجازه حضور تعداد محدودی از زنان را داده بود؛ مسئله‌ای که اگر چه با انتقادهای بسیاری به دلیل دست‌چین مردن زنان حاضر همراه بود اما واکنش دادستان ایران را برانگیخت که نسبت به تکرار حضور زنان در ورزشگاه‌ها هشدار داده بود.