در بخش های سرمایه گذاری و حمل و نقل هوایی و بهداشت… وی در جشن های مردمی حضور یافت

ملک سلمان بن عبد العزیز پادشاه عربستان به هنگام ورود به مدینه و مورد استقبال گرفتن از سوی شاهزاده فیصل بن سلمان، امیر منطقه– عکس از خبرگزاری عربستان سعودی

ملک سلمان بن عبد العزیز پادشاه عربستان به هنگام ورود به مدینه و مورد استقبال گرفتن از سوی شاهزاده فیصل بن سلمان، امیر منطقه– عکس از خبرگزاری عربستان سعودی

ملک سلمان بن عبد العزیز پادشاه عربستان سعودی بعد از ظهر روز گذشته چندین پروژه توسعه در مدینه افتتاح کرد. از جمله پروژه «نماء المنوره» و پروژه های توسعه سازی مدینه، به علاوه دروازه های شهر و فرودگاه شاهزاده محمد بن عبدالعزیز می باشند.

پادشاه عربستان در جشن بزرگی که اهالی شهر مدینه به مناسبت به قدرت رسیدن وی و سفر به منطقه در پارک ملک فهد برگزار کرده بودند حضور یافت.

شاهزاده محمد بن نایف ولیعهد و معاون رئیس شورای وزیران و وزیر کشور عربستان سعودی، و شاهزاده فیصل بن سلمان بن عبدالعزیز، امیر شهر مدینه، و شاهزاده محمد بن سلمان بن عبد العزیز جانشین ولیعهد و معاون دوم رئیس شورای وزیران و وزیر دفاع و تنی چند از مقامات ارشد عربستان سعودی از پادشاه این کشور در محل برگزاری جشن استقبال کردند.

ملک سلمان همچنین، به علت علاقمندی و اهتمام به شناخت فرهنگ و حفاظت از میراث فکری عربی و اسلامی، از نمایشگاه عکس کتابخانه های موقوفه در شهر مدینه بازدید کرد. وی با راه اندازی «مجموعه کتابخانه های موقوفی ملک عبد العزیز در مدینه» در نزدیکی مسجد قبا موافقت کرد. این مجموعه شامل محتویات کتابخانه ملک عبد العزیز در مدینه و کتابخانه های موقوفی دیگری است که متعلق به افرادی است که تمایل به خدمت در مدینه و خارج از آن را دارند.

ملک سلمان روز گذشته سفر خود به مدینه را با زیارت مسجد الرسول صلی الله علیه و آله وسلم آغاز کرده بود.