جانشین ولیعهد عربستان سعودی با نواز شریف و فرمانده ارتش در اسلام آباد دیدار کرد

شاهزاده محمد بن سلمان در کنار راحیل شریف فرمانده ارتش پاکستان طی مراسم رسمی استقبال از وی در اسلام آباد – عکس از بندر الجلعود

شاهزاده محمد بن سلمان در کنار راحیل شریف فرمانده ارتش پاکستان طی مراسم رسمی استقبال از وی در اسلام آباد – عکس از بندر الجلعود

شاهزاده محمد بن سلمان بن عبد العزیز جانشین ولیعهد و معاون دوم رئیس شورای وزیران و وزیر دفاع عربستان سعودی روز گذشته سفر خود به پاکستان را به پایان رساند. وی در این سفر با نواز شریف نخست وزیر پاکستان و ارتشبد راحیل شریف فرمانده ارتش این کشور مذاکراتی انجام داد.

منابع آگاه به «الشرق الأوسط» اطلاع دادند که فرمانده ارتش پاکستان برای جانشین ولیعهد تأکید کرد ملت و نیروهای مسلح پاکستان به هیچ طرفی اجازه  اقدام علیه امنیت و ثبات عربستان سعودی را نمی دهند، و هر کس فکر حمله به ریاض را داشته باشد با واکنش غیر منتظره پاکستان مواجه خواهد شد.

شایان ذکر است که شاهزاده محمد بن سلمان بنا به دستورات ملک سلمان بن عبد العزیز پادشاه عربستان سعودی و در پاسخ به دعوت دولت پاکستان به اسلام آباد سفر کرد.

شاهزاده محمد بن سلمان پس از ترک خاک پاکستان به نخست وزیر این کشور پیامی فرستاد و از استقبال گرم اوتشکر و قدر دانی کرد، و در آن تأکید کرد: «این سفر به ما اجازه بحث در مورد مسائل مورد علاقه مشترک را داد که منعکس کننده استحکام روابط استراتژیک بین دو کشور دوست و برادر و تمایل آن ها به تقویت و تعمیق این روابط در تمام زمینه ها است».