«شرکت ایلاف» یکی از زیرمجموعه‌های شرکت مادر اقتصاد و توسعه «سدکو» در پادشاهی عربی سعودی است. به گزارش الشرق الاوسط، این شرکت با زیرمجموعه‌های متنوع و هتل‌های بزرگ جهانی خود، به عنوان پیش‌رو در زمینه گردشگری، مهمانداری و توریسم در این کشور فعالیت می‌کند.
این شرکت از ابتدای تاسیس تاکنون، با استراتژی‌های بزرگ و مبتکرانه خود، نقش اصلی در حمایت از بخش گردشگری را ایفا می‌کند.
این سیاست‌ها باعث شده است به یکی از برجسته‌ترین شرکت‌ها در این زمینه تبدیل شود.
شرکت ایلاف سعی می‌کند بسته‌های خدماتی گسترده و متمایزی منطبق با استانداردهای جهانی در زمینه مهمانداری تقدیم ‌کند.
همچنین امکانات شایسته جهت رفع نیازهای متغیر بازار به منظور افزایش رضایت‌مندی مشتری، و یک تجربه رضایت‌بخش برای آنها ارائه ‌دهد.
زیاد بن محفوظ مدیر عامل شرکت ایلاف در گفتگو با «الشرق الاوسط» گفت: «این شرکت توانست به عنوان پیش‌رو در توسعه گردشگری مذهبی و گردشگری تجاری، جایی برای خود در کشور سعودی فراهم کند و اکنون به یکی از مقصدهای مورد علاقه گردشگران از سراسر جهان تبدیل شود».
وی افزود: «بخش گردشگری یکی از بخش‌های حیاتی در سیاست‌های متنوع اقتصادی پادشاهی عربی سعودی است. طبق آمار منتشر شده توسط مرکز اطلاعات و تحقیقات گردشگری از سوی اداره ملی گردشگری و میراث ملی، سهم این بخش تا سال ۲۰۲۰ به ۱۱۸ میلیارد ریال خواهد رسید… بنابراین ما باید به طور مداوم برای بهبود خدمات، توسعه استراتژی‌ها و برنامه‌ها در این بخش مهم طبق بهترین شیوه‌های بین‌المللی عمل کنیم».