الفرج بازیکن مصدوم سعودی به بازی با کره شمالی می‌رسد… نگرانی امارات از ضعف عملکرد سرمربی خود… خشم عمانی‌ها از باخت سنگین مقابل استرالیا

خوان آنتونیو پیزی سرمربی تیم ملی سعودی با ابراز رضایت‌مندی از بازیکنان و آمادگی تیم خود در جام ملت‌های آسیا که جمعه آینده در امارات آغاز می‌شود، اعلام کرد؛ اهداف مورد نظر تیم ملی در اردوی چهار مرحله‌ای که داشته‌اند، محقق شده است.
به گزارش الشرق الاوسط، تیم ملی سعودی هم‌اکنون در ابوظبی در آخرین مرحله از اردوی آمادگی خود به سر می‌‎برد.
پیزی به هواداران سعودی اطمینان داد که سلمان الفرج بازیکن مصدوم این تیم، بهبود کامل پیدا کرده است و در ترکیب اصلی تیم در بازی با کره شمالی خواهد بود.
وی یادآور شد؛ تا زمانی که هیچگونه مصدومیتی جدیدی در بین بازیکنان کنونی رخ ندهد، هیچ بازیکن جدیدی به این تیم دعوت نخواهد شد.
پیزی ضمن عدم تاکید بر قهرمانی سبزپوشان افزود که امیدهای آنها در جام ملت‌های آسیا بسیار بالاست.
قرار است امروز تیم ملی سعودی آخرین بازی تدارکاتی خود را مقابل تیم ملی کره جنوبی در ورزشگاه بنی یاس در ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی برگزار کند.
امروز نیز تیم ملی قطر آخرین بازی تدارکاتی خود قبل از شروع بازی‌های جام ملت‌های آسیا به مصاف تیم ملی ایران می‌رود. ایران اردوی تدارکاتی خود را در دوحه برگزار کرده است.
از سوی دیگر، امارات که میزبان جام ملت‌های آسیا است، فدراسیون فوتبال آن از عملکرد ضعیف سرمربی ایتالیایی خود زاکرونی در تیم ملی این کشور ابراز نگرانی کرده است و به نظر می‌رسد اماراتی‌ها زوران سرمربی کرواتی باشگاه العین را بهترین گزینه برای جایگزینی زاکرونی می‌دانند.
در همین راستا، فشارها بر علیه فیربک سرمربی هلندی تیم ملی عمان زیاد شده است، تا دروازبان برجسته این کشور علی الحبسی را به ترکیب اصلی تیم برگرداند. روز گذشته تیم ملی عمان در نبود الحبسی یک باخت سنگین ۵ – ۰ را از استرالیا در دبی متحمل شد.