خواننده متعهد سومین آلبوم خود را به بازار عرضه کرد و خود را یک هنرمند بدون مرز دانست

کاملیا جوردانا پس از چهار سال از عرضه آخرین آلبوم خود، این بار با یک آلبوم جدید و متنوع تحت عنوان «لوست» به معنی (گمشده، وطعنه به نسل جدید جوانان امروزی) دوباره به عرصه هنری بازگشت، این آلبوم حاوی چندین ترانه زیبا است.

کامیلیا جوردانا ۲۶ ساله از شهر تولون در جنوب فرانسه است، او یک زن جوان است که به پاریس مهاجرت کرد و توانست با صدای زیبای خود هواداران صداهای متفاوت را به خود جذب کند.

وی به دلیل همین حنجره قوی، منتقدان را حیرت زده کرده است، آنها نمی‌دانند سبک کامیلیا جوردانا را در کدام دسته طبقه بندی کنند. وی در آهنگ‌های خود ترکیبی از موسیقی عربی و آفریقایی به کار می‌برد.

حنجره او قادر است نوای عرفان صوفی را با ریتم‌هایی که جوانان دوست دارند، ترکیب کند و بخواند. و شاید به همین دلیل است که وی خودش را هنرمند بدون مرز و وابستگی می‌داند.

منتقدان بر این باورند که این استعداد کامیلیا را نمی‌توان درست تشخیص داد که از کدام سبک خوانندگی پیروی می‌کند، وی مسیر خوانندگی خود را با تقلید از آهنگ‌های خواننده بزرگ فرانسه باربارا شروع کرد و مراحل متعدد و متفاوتی را سپری کرد تا برای خود کاراکتر و سبک خاصی پیدا کند.

وی بیشتر دوست داشت بازیگری را در کنار خوانندگی ادامه دهد، کامیلیا امسال به عنوان بهترین بازیگر زن فرانسوی آینده‌دار معرفی شد و جایزه «سزار» را به خود اختصاص داد.

کامیلیا تصمیم گرفت در نهایت به عنوان یک پدیده غیر وابسته، خود را معرفی کند، چراکه به عقیده وی، او از «نسل پسران و دخترانی است که در وابستگی جغرافیایی، عاطفی و سیاسی سر در گم است».

کامیلیا در یکی از مصاحبه‌های مطبوعاتی که برای ترویج آلبوم جدید خود داشت گفت: «من زاده جهانی هستم که پر از تکاپو و متزلزل است، اما در عین حال گرایش به همبستگی و گشودگی نسبت به دیگران دارد».

وی طبق این دیدگاهش نسبت به جهان، به همراه دیگر خوانندگان از قومیات‌های مختلف بر روی سن سالن «انفالید» پاریس رفت تا با خوانندگی خود به قربانیان حادثه تروریستی فرانسه در پاییز ۲۰۱۵ ادای احترام کند. و آهنگ معروف و دوست داشتنی ژاک بریل «جز عشق چیزی دیگری نداریم» را برای حاضران خواند.