همکاری دوپاردیو و ولبک در یک فیلم فرانسوی
هر کدام از آنها در عرصه خود شگفت‌انگیز است. هم‌اکنون سینما این دو شگفت‌انگیز را گرد هم می‌آورد؛ ژرار دوپاردیو بازیگر فرانسوی و میشل ولبک در فیلمی به کارگردانی غیوم نیکلو همکاری می‌کنند.
به گزارش الشرق الاوسط، آژانس «آرمیدیا» که مدیریت کارهای دوپاردیو را برعهده دارد ضمن تأکید این خبر عنوان کرد این دو ستاره پس از سه هفته بازی خود را در شهر تورستی کاپور در نرماندی به پایان رساندند.
در واقع این اولین باری است که میشل ولبک نویسنده پر فروش فرانسه با بازیگر توانا و جنجالی فرانسه همبازی می‌شود.
ماجرای این فیلم که «این فوق‌العاده است» نام دارد در یک مرکز تخصصی آب درمانی اتفاق می‌افتد. قهرمانان فیلم تن به یک رژیم غذایی می‌دهند که پزشکان مرکز برای آنها تجویز می‌کنند اما اتفاقاتی غیرمنتظره برنامه بهداشتی آسایشگاه را با مشکل مواجه می‌کند.
دوپاردیو و ولبک پیش از این نیز با نیکلو سابقه همکاری داشتند. دوپاردیو در کنار ایزابل هوپر در یک فیلم جنگی به کارگردانی وی بازی کرد که هم‌اکنون روی پرده سینما است و قصه آن در جنگل‌های ویتنام اتفاق می‌افتد. در این فیلم دوپاردیو و هوپر بعد از ۳۵ سال همبازی می‌شوند.
اما ولبک پیش از این نقش واقعی خود را به عنوان یک نویسنده در فیلمی به نام «ربوده شدن میشل ولبک» به کارگردانی نیکلو بازی کرد که در سال ۲۰۱۴ روی پرده سینما رفت.
این فیلم داستان ربوده شدن ولبک را توسط سه نفر و انتقال آن به حومه پاریس روایت می‌کند.
ولبک در کنار سینما به کار نویسندگی داستان‌های تحریک برانگیز مشغول است که آخرین آنها «سیروتونین» است که قرار است ۴ ماه دیگر روانه بازار شود و بر اساس گفته‌های ناشر آن ولبک در این داستان قیام جلیقه زردها را پیش‌بینی کرده‌بود.