درگیری محمد صلاح و فدراسیون فوتبال مصر به درازا کشیده و موجی از حواشی از درون مصر، به سمت ستاره لیورپول روانه شده است.
به گزارش الشرق الاوسط، رابطه محمد صلاح بهترین بازیکن فوتبال مصر در سالهای اخیر در عرصه ملی با فدراسیون فوتبال این کشور در ماه های اخیر نامطلوب شده است.
حقوق تبلیغات و استفاده از نام محمد صلاح در جریان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ از سوی فدراسیون فوتبال مصر، باعث بروز تنش میان صلاح و این فدراسیون شده است.
تنش میان بهترین گلزن لیگ برتر انگلیس، و فدراسیون فوتبال مصر، به پیش از برگزاری جام جهانی باز می‌گردد. چاپ تصویر صلاح بر هواپیمای حامل کاروان مصری به روسیه، در حالی صورت گرفت که این بازیکن با شرکت «اتصالات» قرارداد تبلیغاتی بسته بود.
پیش از این اتفاق، طرفین به دلیل عدم پرداخت حق تصویر محمد صلاح با یکدیگر درگیر بودند و حالا مهاجم گلزن لیورپول با انتشار متنی در صفحه خود به این درگیری دامن زد.
مشکل صلاح و فدراسیون فوتبال مصر به حق تصویر این بازیکن بر می گردد که در اوایل سال میلادی جاری مطرح شد.
او در پیامی توئیتری، بابت نادیده گرفته شدن پیام های خود از فدراسیون فوتبال مصر انتقاد کرده است.
صلاح در توئیتر خود نوشت: «قاعدتا فدراسیون فوتبال یک کشور باید شرایطی را فراهم کند که بازیکنان تیم ملی احساس راحتی بکنند اما آنچه من می بینم دقیقا نقطه مقابل این ماجرا است. کسی به پیغام های من و مدیر برنامه ام پاسخی نمی دهد و شاید آنها وقت پاسخ دادن به ما را ندارند.»
 این پیام توئیتری صلاح، با گفته های رامی عباس عیسی (وکیل صلاح) در شبکه های اجتماعی تکمیل شد: «دیگر کافی است. ما خواستار ضمانتی به به سود حقوق صلاح و تیم ملی شدیم. به علاوه این که اطمینانی به ما داده شود که دیگر به حق تصویر او تعدی نخواهد شد. تمام ماجرا همین است. آن ها هنوز پاسخی ارائه نداده اند.»
ماه گذشته مدیر اجرایی فدراسیون فوتبال مصر وجود هرگونه مشکلی بین این نهاد و صلاح را انکار کرد.
صلاح به زودی باید منتظر دعوت از سوی خاویر آگیره، سرمربی جدید تیم ملی مصر، برای شرکت در بازی های مقدماتی جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ باشد. اما با جو جدیدی که صلاح در توئیتر به راه انداخته، شاید حضور او در بازی با نیجر قطعی نباشد.