مانوئل والس بعد از طلاق هم اکنون برای شرکت در انتخابات ریاست شهرداری اسپانیا آماده می‌شود 
فقط در سیاست نیست که ارتباطات از روی منافع شکل می‌گیرد؛ بلکه این قاعده بر ارتباطات عاطفی نیز صدق می‌کند.
به گزارش الشرق الاوسط، مانوئل والس نخست وزیر سابق فرانسه، بعد از اینکه نامزد انتخابات ریاست جمهوری فرانسه از سوی حزب سوسیالیست آن شده بود و در آن شکست خورد، این بار به جنوب اسپانیا رفته است تا خود را برای ریاست شهرداری بارسلونا پایتخت کاتالونیا آماده کند.
همه می‌دانند که والس متولد اسپانیا است؛ او در سال ۱۹۶۲ در بارسلونا به دنیا آمد، والدین او به فرانسه مهاجرت کرده و او در ۲۰ سالگی تابعیت فرانسوی را به دست آورد.
شکست سیاسی والس در پاریس با شکست عاطفی وی و طلاق او از همسر دومش «آن گراون» ویولونیست معروف فرانسوی همزمان شد. سه ماه از طلاقش نگذشته بود که روزنامه‌های محلی از رابطه عاطفی او با «سوزانا گالاردو» تاجر اسپانیایی که سه سال از او کوچک‌تر بود صحبت می‌کردند.  کار به جایی رسید که حتی روزنامه‌ها به آنها لقب «زوج تابستان ۲۰۱۸» دادند.
والس در فاصله میان طلاق و عشق جدید خود نیز وقت خود را تلف نکرده و گاه گداری با «اولیویا گریگوار» نماینده فرانسوی جوان حزب امانوئل مکرون رئیس جمهور جدید فرانسه نیز دیده می‌شد.
خبرهای روزنامه «الموند» حاکی از آن است که، این نخست وزیر پیشین و معشوقه جدیدش در جزیره منورکا، از طریق یکی از دوستان مشترکشان با هم آشنا شدند.
مجله کثیر الانتشار فرانسوی «پاری مچ» در یکی از آخرین شماره‌هایش، عکس این دو معشوق را به چاپ رسانده بود و در جزئیات خبر آن آمده است که سوزانا گالاردو کارخانه‌های داروسازی «المیرال» را از خانواده خود به ارث برده است. وی همچنین فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی و اقتصاد دانشگاه آکسفور بریتانیا است و در حال حاضر در دانشگاه کاتولونیا به تدریس مشغول است.
طبق اخبار منتشر شده در مجله «فوربز»، گالاردو دو سال پیش از همسر خود «آلبرتو پالاچی» جدا شده است. پالاچی یکی از ثروتمندترین تاجران اسپانیا است و از گالارد سه فرزند دارد. این مجله ثروت پالاچی را حدود یک میلیارد دلار عنوان کرد. او صاحب برند معروف لباس عروس «پرونویاس» است که پدرش در سال ۱۹۲۲ آن را تاسیس کرده بود و پالاچی سال گذشته ۹۰ درصد سهام آن را فروخت.