حسین النهدی دانشجو سعودی

حسین النهدی دانشجو سعودی

حسین النهدی دانشجو سعودی مقیم آمریکا بر اثر ضرب و شتم از سوی فرد ناشناسی در هیوستن درگذشت

کنسولگری عربستان در هیوستن در آمریکا گفت که روز دوشنبه ۳۱ اکتبر در یک تماس تلفنی از سوی رئیس انجمن دانشگاه ویسکانسین باخبر شده حسین سعید النهدی دانشجوی عربستانی که به هزینه شخصی خود در این دانشگاه مشغول تحصیل است از سوی فرد ناشناسی مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. این دانشجو بر اثر آسیب های شدیدی که از ناحیه سر دیده “به رحمت خدا رفت”.

کنسولگری عربستان به محض دریافت این خبر، مدیر بخش امور حقوقی کنسولگری را به شهر MENOMONIE در ایالت ویسکانسین اعزام کرد تا ضمن تماس و ارتباط با مقام های امنیتی ذیربط از کلیه جزئیات این پرونده دردناک باخبر شده و روند تحقیق و اقدامات مقام های امنیتی در این باره را دنبال کند. کنسولگری عربستان همچنین یک وکیل برای پیگیری مسائل اجرایی و امنیتی و قضایی این پرونده تعیین کرد.

کنسولگری عربستان در ادامه خاطر نشان کرد که با خانواده این دانشجو “که رحمت خدا بر او باد” و با مقام های ذیربط در تماس است تا اقداماتی برای تحویل جنازه و تکمیل روند قانونی و حقوقی لازم برای تحویل جنازه به خانواده وی در عربستان در اسرع وقت اتخاذ شود. کنسولگری عربستان افزود که به پیگیری های خود در همه ابعاد این پرونده ادامه می دهد.

کنسولگری عربستان در هیوستن با ابراز تسلیت و همدردی با خانواده حسین النهدی “رحمت خدا بر او باد” از خداوند متعال خواستار است تا این شهید را قرین رحمت فرماید.