رییس اداره تصادفات پلیس‌راه کشور از برخورد یک دستگاه مینی بوس با کامیون در محور دزفول به شوشتر خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه ۹ تن کشته و ۱۳ تن زخمی شدند.

سرهنگ همایون اسفندی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: حوالی ساعت ۷:۵۰ دقیقه صبح امروز یک دستگاه مینی بوس که از دزفول به شوشتر در حال حرکت بود با یک دستگاه تریلی که در مسیر مقابل در حال تردد بود در یک کیلومتری صالح شهر دزفول برخورد کرد.

وی علت این حادثه را انحراف به چپ راننده مینی بوس عنوان کرد و گفت:‌ متاسفانه در این حادثه ۹ تن کشته و ۱۳ تن زخمی شدند که اکثر حادثه دیدگان دانشجوی دانشگاه شوشتر بوده‌اند.

رییس اداره تصادفات پلیس‌راه کشور خاطر نشان کرد: راننده مینی بوس نیز در این حادثه کشته شده اما راننده تریلی زخمی شده است.

اسامی ۱۰ تن از مجروحان این حادثه منتشر شد

۱۰ نفر از مصدومان حادثه برخورد یک دستگاه مینی‌بوس با یک تریلی در جاده دزفول – شوشتر (بعد از شهرک چمران)، به وسیله‌ نیروهای اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان دکتر گنجویان دزفول اعزام شدند.

از ۱۰ مصدوم انتقالی به بیمارستان گنجویان دزفول، هویت هفت نفر شناسایی شده است و هویت سه نفر دیگر مشخص نیست که یکی از آنها نیز در بیمارستان جان باخت.

اسامی مصدومان شناسایی شده این حادثه به شرح زیر است: محمد نبوتی، معصومه عباس‌زاده، گل‌افروز مختاری، پرگل جمال‌پور، مریم علی‌محمدی، بهروز یوسفی، مهدی مختاری و امیر شریف‌زاده.