مرکز فرهنگی لبنان در اوکراین از کارول سماحه ستاره و خواننده زن لبنانی خواست تا یک کنسرت موسیقی بزرگ در خانه اوپرای ملی اوکراین برگزار کند. این کنسرت قرار است در روز پنجشنبه ۷ فوریه (۱۷ بهمن ماه) برپا کند.
این کنسرت در حالی صورت می‌گیرد که کارول سماحه مجموعه‌ای از کنسرت‌های موفق را در سال‌های اخیر در آمستردام، فرانسه، ایالات متحده، کانادا و استرالیا برگزار کرده‌ بود.
کارول سماحه قرار است در این کنسرت مجموعه‌ای از بهترین آهنگ‌های خود با تنظیم جدید ارائه دهد که با مشارکت یک ارکستر سمفونی، به رهبری ولادیمیر سیرنکو اجرا می‌شود.
انتظار می‌رود تعدادی از شخصیت‌های بزرگ اوکراینی و لبنانی، چهره‌های سیاسی، اجتماعی و هنری در این کنسرت که یکی از بزرگترین کنسرت‌های اپرای ملی اوکراین نیز هست، حضور یابند.
کارول در خصوص دعوت وی به این کنسرت ابراز خرسندی کرد و در صفحه توییتری خود نوشت: «من از دعوت مرکز فرهنگی لبنان در اوکراین جهت برگزاری کنسرت بر روی سن خانه اپرای ملی اوکراین، افتخار می‌کنم».
از سوی دیگر، کارول سماحه، که در فضای رسانه‌های اجتماعی فعال است، از برنده شدن رامی مالک بازیگر آمریکایی مصری الاصل، در ۷۶ مین جایزه گلدن گلوب برای فیلم «Bohemian Rhapsody» (بوهیمیان رهاپسودی) به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد، ابراز خرسندی کرد.
رامی مالک در این جایزه از برادلی کوپر، جان دیوید واشنگتن، لوکاس هجز و ویلیام دافو، نامزدهای رسمی این جایزه پیشی گرفته‌است.