چند وقتی می‌شود که استفاده از هنرهای تجسمی مخصوصاً کاریکاتور و پوسترهای گرافیکی به ابزاری مهم برای انتقال اندیشه‌هایی عمیق تبدیل شده است. حال آنکه اگر این اندیشه‌ها بخواهند در قالب نوشته بیان شوند، شاید با ردیف کردن صدها کلمه هم نتوان از پس ابلاغشان برآمد.

به گزارش رجانیوز، از طرف دیگر هم راه پیدا کردن این تصاویر به بیلبوردهای محیطی در سطح شهر باعث شده تا عموم مردم هم مخاطبان این هنر باشند، حال آنکه هنرهای تجسمی غالباً کار چندانی با عموم مردم ندارند و در گالری‌ها میزبان جمع محدودی از علاقه‌مندان هستند.

بعد از طراحی، انتشار و نمایش عمومی آثاری چون، «ادامه دارند هنوز»، «سرمایه ایرانی»، «فلسطین تا فلسطین»، «جنگ کار تا پیروزی» و… که با استقبال مواجه شد، اینبار یکسری پوستر دیگر با عنوان «صداقت آمریکایی» طراحی شده و از روز گذشته در سطح شهر تهران به نمایش درآمده است. خانه طراحان انقلاب اسلامی با همکاری موسسه اوج دست اندرکار تولید این پوسترها بوده‌اند.

اصلاً پوستر برای این است که پیام بدون کلمه قابل انتقال باشد، بنابراین بیشتر از این درباره این پوسترها توضیح نمی‌دهیم و شما را به دیدن آنها دعوت می‌کنیم. با این امید که این روند همچنان ادامه داشته باشد و هنرمندان متعهد و کاربلد در این مسیر هر روز موفقیت بیشتری بدست بیاورند.