بیروت – ویویان حداد
ویدیو کلیپ جدید جورج وسوف خواننده معروف عرب به نام ملکه جمال الروح روانه بازار شد. جورج وسوف چند سالی بود که موزیک ویدیو نساخته بود.
آخرین موزیک ویدیوی جورج وسوف با عنوان «بیحسدونی» به کارگردانی خانم میرنا خیاط در سال ۲۰۱۱ پخش شد و پس از آن به دلیل بیماری نتوانست مقابل دوربین برود. اغلب بخش های ویدیو کلیپ «بیحسدونی» در ساحل دریا فیلمبرداری شده است. با وجود بهبودی وضعیت سلامت جورج وسوف در سال ۲۰۱۳ اما باز هم موفق به فیلمبرداری ترانه جدیدش با عنوان «ذکریات» به کارگردانی کمیل طانیوس نشد و دست آخر این ویدیو کلیپ با نمایش بخش هایی از کنسرت ها و عکس های جورج وسوف با همان نام «ذکریات» روانه بازار شد تا دوستدارانش این خواننده را از همان دوره جوانی اش و آغاز ورود به عرصه خوانندگی به عنوان خواننده جوان و با استعداد به یاد بیاورند.
ترانه «ملکه جمال الروح»جورج وسوف به کارگردانی جاد شویری با دیگر ترانه هایش تفاوت اساسی دارد. چهره های معروف تلویزیونی و کارگردانی و ورزشی مثل نیشان دیرهاروتیان مجری سرشناس و کمیل طانیوس کارگردان و فادی الخطیب ستاره بسکتبال لبنان و غیره در این ویدیو موزیک حضور دارند. شرکت این چهره ها در این ویدیو کلیپ در واقع نشانه قدردانی از جورج وسوف بعد از غیبت چندین ساله در عرصه ویدیو کلیپ به شمار می رود و از کارهای هنری و ارزشمند جورج وسوف در مسیر طولانی اش در عرصه خوانندگی می گویند.
ترانه سرا و آهنگساز «ملکه جمال الروح» محمود عبد العزیز و امجد العطافی هستند. البته پیشتر فایل صوتی این ترانه در کانال رسمی جورج وسوف معروف به «سلطان الطرب» و سایت یوتیوب پخش شد که با استقبال گسترده طرفداران او روبرو شد.
جاد شویری در صفحه فیسبوکش با پخش بخش هایی از این ویدیو کلیپ گفت «بازگشت پرشکوه جورج وسوف اسطوره آواز مایه خوشحالی است.»