محمد بن سلمان: کشور ما به لطف چشم انداز آینده رهبرمان امن باقی خواهد ماند

شاهزاده محمد بن نایف بن عبد العزیز ولیعهد عربستان سعودی

شاهزاده محمد بن نایف بن عبد العزیز ولیعهد عربستان سعودی

محمد بن نایف بن عبد العزیز ولیعهد و معاون رئیس شورای وزیران و وزیر کشور عربستان سعودی تأکید کرد که در انتظار دوران شکوفایی و رشد و توسعه و پیشرفت هستیم، و منزلت اسلامی، در سایه رهبری ملک سلمان بن عبد العزیز از رقابت و توجه بیشتری برخوردار خواهد شد.

شاهزاده محمد بن نایف، در سخنانی به مناسبت هشتاد و پنجمین سالگرد روز ملی عربستان سعودی، به مراقبت و توجه ملک سلمان به همه امور مسلمانان اشاره کرد و توضیح داد که ملت های مسلمان و عربی، در شادی عربستان سعودی به این مناسبت، شریک هستند، زیرا این مناسبت سالگرد باشکوهی از ساخت یک کشور اسلامی منحصر به فرد بین کشورهای جهان است. وی همچنین توضیح داد که ملک عبد العزیز، بنیانگذار عربستان سعودی، توانست امنیت را به شبه جزیره عربستان بازگرداند و دولتی اسلامی بنا کند که افتخار خدمت گذاری به دو حرم و فراهم کردن امنیت و آسایش برای زائران و حجاج را دارد که پیش از دوران آل سعود، با سفری مملو از خطرات به مکان های مقدس می آمدند، به طوری که کسی که به مکان های مقدس سفر می کرد مفقود شمره می شد و هر کس از سفر حج باز می گشت گویی تازه به دنیا آمده بود.

از سوی دیگر شاهزاده محمد بن سلمان بن عبد العزیز جانشین ولیعهد و معاون دوم رئیس شورای وزیران و وزیر دفاع عربستان سعودی، تأکید کرد که بر خلاف حوادث نگران کننده و خشونت آمیز و غم انگیز، اما به لطف دیدگاه آینده نگر ملک سلمان بن عبد العزیز، کشورش امن و مطمئن بوده و خواهد ماند.

وی در سخنانی به این مناسبت اشاره کرد: «سالگرد روز ملی، در سایه مشارکت نیروهای مسلح عربستان سعودی در ائتلافی است که برای باز گرداندن امید، پس از باز گرداندن مشروعیت یمن و ریشه کن کردن متجاوزان صورت می گیرد تا بر حمایت خود از حق و پایبندیمان به ثوابت خود در تحقق عدالت تأکید کنیم».