سریال طولانی با ۱۵ ویدیو کلیپ

بیروت : ویویان حداد

هیفا وهبی آلبوم جدید خود «حوا» را به سبکی جدید و متفاوت منتشر می‌کند. او این بار وسایل ارتباط جمعی را برای ارتباط با دوستداران خود انتخاب کرد.

به گزارش الشرق الاوسط، آلبوم جدید هیفا ۱۵ ترانه جدید را با همکاری شاعران و آهنگسازانی مانند تامر حسین، شادی نور، امیر طعیمه، محمد یحیی و بلال سرور آماده کرد. هادی شراره، یحیی یوسف، شریف مکاوی و رامی بلازن این آهنگ‌ها را تنظیم کردند.

اتفاق جدیدی که در این آلبوم افتاده مشارکت هیفا در نوشتن برخی از آهنگ‌ها بود.

هیفا کار روی آلبوم «حوا» را از یک ماه پیش و با استفاده از «فیلتر» مشهور زنبور از طریق اسناپ چت آغاز کرد. وی با انتشار عکس جلد این آلبوم در شبکه‌های اجتماعی و از نزدیک شدن تاریخ پخش آلبوم خود خبر داد.

هیفا در ۱۵ آگوست در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «آدم… کمی نزدیک شو تا به تو بگویم که حوا… جزو زیباترین عذاب‌هاست. دو روز دیگر آلبوم جدید (حوا) در یوتیوب».

اولین ترانه آلبوم حوا آهنگ «واحشنی» با لهجه مصری بود که شعر آن نوشته مالک عادل و آهنگسازی اوسین است. دومین آهنگی که هیفا منتشر کرد «جن الصبی» به لهجه لبنانی بود.

هیفا سعی کرد هر یک از آهنگ‌های خود را با تیپی متفاوت اجرا کند و دکوراسیونی زیبا به کار ببرد.

آهنگ‌های بعدی «حفضل»، «صباحو ورد» نوشته سلامه علی و آهنگسازی تامر عاشور است.

دیوید عبدالله فیلمبردار این آلبوم، سعی کرد هر یک از کلیپ‌ها را با دکوراسیون و حال و هوایی متفاوت عرضه کند.

هیفا وهبی برای اعلام آهنگ «مزیکا هادیه» نوشت: «سبک زندگی‌ام مهمترین دلیل خرسندی من است. چگونه می‌گویند تنهایی سخت است؟ برعکس من بهترین زندگی را دارم.»

هیفا وهبی همچنان در حال انتشار آهنگ‌های آلبوم جدیدش است و درباره آهنگ جدیدش «ست البنات» چنین نوشت: «بسیاری از من تقلید کردند، به طوری که حتی اشتباهاتم را نیز تکرار کردند.»

دوستداران هیفا بی‌صبرانه منتظر آهنگ‌های جدید او هستند.