بیروت: فیفیان حداد

«زنگ خورد و وقت تمام شد» نجوی کرم خواننده لبنانی با این عبارت از بازگشت خود به آغوش شرکت رسانه‌ای و تولیدات هنری روتانا پس از ۸ سال جدایی خبر داد و گفت: «جدایی از روتانا عذاب‌آور است و این قرارداد به مثابه تعهدی جدید بین ماست».
به گزارش الشرق الاوسط، نجوی کرم خواننده زن مشهور لبنانی در یک کنفرانس مطبوعاتی در «هتل وینزیا» در بیروت و در حضور تعدادی از روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، هنرمندان، شعرا و آهنگسازان از جمله نوال الزغبی، نزار فرنسیس، سیرین عبدالنور و وسام الامیر گفت: «اختلافات بین من و روتانا با حضور سالم الهندی مدیر اجرایی این شرکت حل شد. روتانا به مثابه آسمان هنر و ماه و ستارگان آن است و هنرمندان هر چقدر سعی کنند دور از آن پرواز کنند، قادر به پرواز در ارتفاعات بالا نخواهند بود».
نجوی کرم در ۷ ژانویه ۲۰۱۱ آخرین قرارداد خود با شرکت صوتی و تصویری روتانا را امضا کرد، اما بلافاصله پس از امضای قرارداد روابط بین آنها دچار تنش شد که این امر به جدایی نجوی از شرکت منجر شد.
گفتنی است وی از آغاز همکاری خود با این شرکت در سال ۱۹۹۴ تا اوایل ۲۰۱۲، بیست آلبوم را ضبط کرده بود.
سالم الهندی نیز گفت: «نمی‌توانم نجوی کرم را بدون روتانا تصور کنم و رابطه ما با وی هیچ‌گاه قطع نشد. امنیت و ثبات بر روتانا سایه انداخته و ما همچنان به کار خود ادامه می‌دهیم و با آغوش باز از هنرمندان دیگری که از این شرکت جدا شدند استقبال می‌کنیم».
وی در ادامه افزود: «هیچ‌گاه بین ما و کرم شروطی وجود نداشته و ما خواسته‌های هنرمندان از جمله نجوی کرم را برآورده می‌کنیم و این امر بازتاب مثبتی بر شنوندگان و بینندگان ما دارد. نجوی مبلغی بالای یک میلیون دلار از روتانا دریافت کرده‌است».
نجوی کرم نیز از انتشار مینی آلبوم خود در ماه فوریه و به مناسبت روز ولنتاین خبر داد.
نوال الزغبی نیز در این کنفرانس از امضای قرارداد همکاری با روتانا خبر داد و هنرمندان دیگری مانند وائل کفوری و عاصی الحلانی نیز به زودی قراردادهای خود با روتانا را تمدید خواهند کرد.