آمادگی هوساوی قبل از شروع جام… بازگشت الفرج همچنان «نامعلوم»… درخشش الصعیری در اولین بازی خود

ابوظبی: علی القطان

تیم فوتبال ملی سعودی از امروز چهارشنبه تمرین‌های آمادگی خود را برای حضور در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا در ابوظبی از سر گرفت. به گزارش الشرق الاوسط، کادر فنی تیم پس از انجام بازی دوستانه با کره جنوبی، به باریکنان خود استراحت یک روزه داد.
قرار است تمرین امروز تیم ملی سعودی پشت درهای بسته انجام شود و کادر فنی سعی می‌کند برخی از اشکالات موجود به ویژه در بخش خط دفاعی را اصلاح کند.
اردوی تیم ملی سعودی همچنان در ورزشگاه دانشگاه نیویورک ابوظبی بر پا است تا این تیم با آمادگی هرچه تمام‌تر برای رویارویی با تیم کره شمالی به شهر دبی بازگردد.
بازی دو تیم قرار است در ورزشگاه مکتوم بن راشد یا همان باشگاه الشباب در روز سه شنبه آینده برگزار شود.
در همین راستا کادر فنی تیم نیز از روند درمان بازیکن یاسر الشهرانی بعد از انجام آزمایشات پزشکی لازم، مطلع شد و احتمال می‌رود به تمرینات امروز تیم ملی برسد.
همچنین قرار است عمر هوساوی نیز در این تمرینات شرکت کند. او در بازی آخر دوستان حاضر نشد تا آسیب‌دیدگی آن شدید نشود و بتواند آمادگی بهتری برای دیدار با بازی کره شمالی داشته باشد.
اما وضعیت بازیکن سلمان الفرج و آمادگی جسمانی او همچنان نا معلوم است. کادر تیم پزشکی هنوز درباره وضعیت وی برای حضور در اولین دیدار رسمی تصمیم‌گیری نکرده است.
از سویی دیگر، کادر اداری و فنی تیم ملی سعودی از درخشش محمد الصیعری در بازی دوستانه با کره جنوبی که به عنوان یار ذخیره به بازی آمد ابراز رضایت‌مندی کامل کردند و او را بسیار تشویق کردند البته این تشویق‌ها کادر فنی و اداری ناشی از دادن روحیه و اعتماد به نفس بیشتر است تا در بازی‌های آسیایی درخشش بیشتری داشته باشد.