پدر این دانش‌آموز گفته هرگز به فکر خودش نرسیده بود برای روحیه‌دادن به پسرش چنین کند

پدر این دانش‌آموز گفته هرگز به فکر خودش نرسیده بود برای روحیه‌دادن به پسرش چنین کند

ˈماهان رحیمیˈ دانش آموز مریوانی که هم اکنون مرد رسانه ای کشور محسوب می شود به دلیل شکستگی بینی روز گذشته در بیمارستان بوعلی مریوان تحت عمل جراحی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این دانش آموز بیمار مریوانی که این روزها به واسطه اقدام فداکارانه معلمش اسم و عکسش تیتر یک رسانه های داخلی و خارجی است، مرد رسانه ای کشور محسوب می شود و هرگونه عکس العمل وی از نگاه رسانه ها پنهان نمی ماند و وضعیت جسمانی وی برای مردم نیز حائز اهمیت است.

ماهان رحیمی هفته گذشته قبل از اعزام به تهران جهت انجام برخی آزمایشات پزشکی بر اثر لغزش پا از ناحیه بینی دچار آسیب شد اما پزشکان به دلیل انجام آزمایشات مربوط به بیماری اصلیش، عمل بینی را به صلاح ندانستند.

این دانش آموز مریوانی که حدود یک هفته در تهران تحت آزمایشات مختلف قرار گرفت این هفته به مریوان بازگشت و روز سه شنبه در بیمارستان بوعلی این شهر تحت عمل جراحی بینی قرار گرفت.

به گفته معلم ماهان رحیمی، وضعیت جسمانی وی خوب است اما نمی تواند در کلاس درس حضور یابد.

محمدعلی محمدیان با اشاره به اینکه روحیه ماهان بسیار تقویت شده و هم اکنون بیماریش را فراموش کرده، گفت: ماهان از هفته آینده به کلاس درس باز می گردد.

ماهان رحیمی دانش آموز کلاس دوم مدرسه ابتدایی شیخ شلتوت مریوان بعد از مصرف دارو، موهای سر و ابرویش شروع به ریختن کرد و این مساله موجب تضعیف روحیه این دانش آموز و گوشه گیری و افت تحصیلی وی شده بود که محمدعلی محمدیان معلم ۴۵ ساله وی با دیدن وضعیت شاگردش، برای اظهار همدردی با دانش آموز خود اقدام به تراشیدن موهای سرش کرد.

این معلم فداکار که ابتدا عکسی از خود و دانش آموز بیمارش را در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی فیسبوک گذاشت از سوی رسانه ها مورد توجه قرار گرفت و به سرعت به خبر یک کشور تبدیل شد تا جایی که دکتر روحانی رییس جمهوری دستور پیگیری وضعیت این دانش آموز و تقدیر از این معلم فداکار را صادر کرد.

همچنین وزیر آموزش و پرورش نیز در تهران با این معلم و دانش آموز دیدار کرد و حمایت وزارت آموزش و پرورش را برای هرگونه حمایت از این دانش آموز را اعلام کرد.

عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان نیز از دیگر مسوولانی است که به صورت مستمر پیگیر وضعیت درمانی این دانش اموز مریوانی است.

ایرنا هم که نخستین بار این خبر را به صورت رسمی منعکس کرد بود برحسب رسالت کاریش تصمیم دارد روند بهبود وضعیت جسمانی این دانش آموز را پیگیری و نتایج را به مردم منعکس کند.ک/۳