Categories: خبر

مذاکرات سعودی- فلسطینی در جده

الآغا: پروژه های سعودی در کرانه و غزه بهترین شاهد بر مواضع آن در قبال قضیه است

ملک سلمان نسخه ای از روزنامه «فلسطین پست» مربوط به سال ۱۹۳۲ را که در آن بر نقش عربستان سعودی در قبال قضیه فلسطین تأکید شده است از محمود عباس دریافت می کند – در گوشه تصویر شاهزاده محمد بن نایف ولیعهد سعودی هنگام استقبال از محمود عباس – عکس از خبرگزاری عربستان سعودی

ملک سلمان بن عبد العزیز پادشاه عربستان سعودی روز گذشته در جده با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کرد و دو طرف آخرین تحولات در سرزمین های اشغالی را مورد بحث قرار دادند. در این دیدار بر مواضع ثابت عربستان سعودی در خصوص قضیه فلسطین تأکید شد.

باسم الآغا سفیر فلسطین در عربستان سعودی برای «الشرق الأوسط» تأکید کرد، ملک سلمان بن عبد العزیز بار دیگر بر پایبندی کشورش از زمان ملک عبدالعزیز بنیانگذار سعودی تا کنون به حمایت از قضیه فلسطین تأکید کرد. وی اشاره کرد که عباس، پادشاه عربستان سعودی را در جریان تحرکات سیاسی فلسطین قرار داد، و از او برای مواضع ثابت و همیشگی عربستان سعودی در زمینه های سیاسی، اقتصادی و مالی تشکر و قدردانی کرد، و افزود پروژه های توسعه سعودی در کرانه باختری و نوار غزه، از جمله بیمارستان ها و مدارس و واحدهای مسکونی، بهترین شاهد بر آن است.

الشرق الاوسط فارسی:
Related Post