در ادامه مسابقات هفته سیزدهم لیگ حرفه‌ای سعودی تیم الاهلی از ساعت ۱۸:۵۵ شب گذشته در ورزشگاه ملک عبدالله جده میزبان تیم رده ششمی الشباب بود و در کسب سه امتیاز بازی ناکام بود.
به گزارش الشرق الاوسط، الاهلی‌ها که در دو هفته اخیر لیگ حرفه‌ای سعودی به تساوی رسیده بودند، امشب هم نتوانستند به روند پیروزی‌هایشان برگرددند و با گلی که در ششمین دقایق وقت‌های تلف شده از آرتور، مهاجم برزیلی الشباب دریافت کردند، با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند تا روند ناکامی‌هایشان ادامه داشته باشد.
تیم الاهلی که در فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا یکی از حریفان دور گروهی پرسپولیس ایران است، در این فصل از لیگ حرفه‌ای هفت پیروزی، سه تساوی و سه باخت داشته و ۲۴ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.
از سوی دیگر، تیم الهلال از هفته سیزدهم مسابقات لیگ حرفه ای سعودی به مصاف الحزم رفت و در پایان با نتیجه ۲–۱ برابر حریف نه چندان مطرح خود شکست خورد.

تک گل الهلال در این دیدار را گومیس، ستاره مطرح فرانسوی آن‌ها به ثمر رساند تا این گونه رکورد جالب توجهی از خود به جا بگذارد.
بافیتیمی گومیس فرانسوی که ابتدای این فصل با جدایی از گالاتاسرای ترکیه به الهلال اضافه شده در ۱۵ مسابقه برای تیم جدیدش ۱۳ گل به ثمر رسانده و دو پاس گل هم ارسال کرده تا بر روی ۱۵ گل تأثیر مستقیم داشته باشد و این گونه به ستاره بی بدیل الهلالی‌ها تبدیل شود.
شاگردان ژسوس علی‌رغم شکست برابر الحزم کماکان با ۳۲ امتیاز صدرنشین جدول مسابقات لیگ برتر هستند و النصر با ۲۹ امتیاز پشت سر آن‌ها قرار دارد.
الهلال که در لیگ قهرمانان آسیا با استقلال ایران همگروه است هفته آینده دیدار حساس و جذابی را با رقیب دیرینه خود یعنی الاهلی برگزار می‌کند و با برد در این دیدار به دنبال تداوم روند درخشان خود هستند.