جسد مجری بریتانیایی رادیوی لبنان در آپارتمان شخصی‌اش پیدا شد

روز گذشته جسد گافین فورد مجری بریتانیایی یکی از برنامه‌های رادیویی مشهور لبنان در آپارتمان شخصی وی پیدا شد.
به گزارش «الشرق الاوسط»، یک منبع امنیتی احتمال داد که این مجری رادیویی به قتل رسیده‌است.
شبکه رادیویی انگلیسی زبان «وان لبنان» نیز از طریق صفحه خود در فیسبوک مرگ این مجری را اعلام کرد و با خانواده، دوستان و همکاران وی ابراز همدردی کرد.
کریس لامبرینگ سفیر بریتانیا در لبنان نیز از این خبر شوکه و غمگین شده و بر همبستگی سفارت با خانواده و دوستان وی در این شرایط سخت تأکید کرد.
یک منبع امنیتی نیز به خبرگزاری فرانسه توضیح داد که تحقیقات در خصوص این پرونده هنوز در ابتدای راه است اما اطلاعات اولیه حاکی از آن است که فورد به قتل رسیده‌است.
شبکه «MTV» نیز اظهارات منابع امنیتی را نقل کرد که عنوان کرده‌بودند گشتی از پلیسان جنایی و پزشک قانونی به منزل فورد رفته و مشخص شد که علت مرگ وی خفگی بوده و دست و پاهای وی نیز بسته شده‌بود.
براساس اظهارات این منابع تحقیقات نشان داد که ماشین فورد در خانه وی پارک نشده‌بود، موبایل وی به سرقت رفته و در گاوصندوق نیز باز بود.
برای تحقیقات بیشتر در خصوص این پرونده، مجموعه فیلم‌هایی که روی دورین فورد ضبط شده بود از جانب شعبه اطلاعات بررسی و تحلیل شد. بر اساس شواهدِ فیلم‌ها، دو جوان همیشه به خانه فورد رفت و آمد داشته که ممکن است یکی از آنها قاتل وی بوده‌باشد.
از سوی دیگر، آژانس خبری رسمی لبنان نیز اعلام کرده‌بود جسد فورد در آپارتمان شخصی‌اش در شهر بیت مری در شرق لبنان یافت شد. نیروهای امنیتی وارد عمل شده و تحقیقات خود را در خصوص این پرونده آغاز کردند تا شواهد و مدارک در خصوص این جنایت جمع‌آوری شود.
گفتنی است فورد متولد سال ۱۹۶۵ و دارای تابعیتی بریتانیایی بود. وی بیش از ۱۰ سال است که در شبکه رادیویی «رادیو وان»، مجری برنامه رادیویی صبحگاهی «گافین فورد این د مورنینگ» است.