وقتی که ساشا جرواسی روزنامه نگار انگلیسی برای مصاحبه با هروه ویلچایز بازیگر قد کوتاه فرانسوی آماده می شود خبر نداشت که این داستان بعد از ۲۵ سال در قالب یک فیلم به نمایش در می آید. هروه در فیلم «مردی با اسلحه طلایی» جیمز باند در نقش شخصیت شرور ظاهر شد.
اما حالا این مصاحبه که به مدت یک شب با ولیچایز انجام شد در قالب فیلم «شام من با هروه» از شبکه اچ بی او پخش می شود. پیتر دینکلچ ستاره فیلم بازی تاج و تخت در نقش ویلچایز یک متر و ۱۹ سانتیمتری نقش آفرینی می کند.
جرواسی به رویترز گفت «می خواستم این مصاحبه را در قالب یک گزارش منتشر کنم اما مسئولان روزنامه ای که در آن کار می کردم قبول نکردند اما حالا باید از آنها به خاطر خودداری از انتشار گزارش تشکر کنم. اگر این مصاحبه منتشر می شد بعد از ۲۵ سال در قالب یک فیلم به نمایش در نمی آمد.»
او که حالا کارگردانی می کند افزود «من از همان اول مطمئن بودم که بالاخره به قولی که به هروه دادم عمل می کنم و داستان واقع گرایانه و نه در حد شعارهای تلویزیونی عامه پسند درباره او بازگو می کنم.»
ویلچایز چند هفته بعد از مصاحبه با جرواسی در سال ۱۹۹۲ در ۵۰ سالگی خودکشی کرد. فیلم «شام من با هروه» برای اولین بار از شبکه اچ بی او در ۲۰ اکتبر پخش می شود.