اتفاقی که پیش از این بین دو خواننده «صباح» و «سمیره توفیق» رخ داده بود 
بیروت : ویوان حداد
نانسی عجرم خواننده مشهور عرب پس از اینکه ترانه جدید خود را اخیرا در فضای مجازی منتشر کرد، متوجه شد این ترانه توسط خواننده دیگری چندی پیش بازخوانی شده است.
به گزارش الشرق الاوسط، طعم خوش ترانه جدید نانسی با عنوان «بدنا نولع الجو»، تازه زیر زبان وی شیرینی می‌کرد که طولی نکشید تا متوجه شود «جوزف جحا» آهنگ‌ساز ترانه، قبل از این، آن را به یک خواننده تازه‌کار به نام “انجی” فروخته است.
این ترانه که از لحاظ موسیقی یک تحول در رزومه هنری نانسی به شمار می‌رفت، داشت در دل هواداران نانسی جایی برای خود باز می‌کرد.
درست بعد از مدت کوتاهی  پس از انتشار این ترانه در اپلیکیشن معروف موسیقی «انغامی»، نانسی عجرم متوجه آن می‌شود که انجی این ترانه را به صورت نماهنگ بر روی یوتیوب با شعری متفاوت منتشر کرده است. امری که نانسی را در بین هواداران خود در موقعیت شرمساری گذاشت.
یوتیوب پس از منتشر شدن ترانه نانسی عجرم، نماهنگ انجی را حذف کرد و باعث واکنش انجی شد. وی در حساب «اسنپ‌چت» خود گریه‌کنان اعلام کرد؛ ترانه او به سرقت رفته است «اما نانسی مقصر نیست و من خون‌دلها خورده‌ام تا آن را به بازار روانه کنم».
از طرفی دیگر نانسی عجرم پس از این ماجرا اعلام کرد تمام مستنداتی را که نشان می‌دهد این ترانه از سوی آهنگ‌ساز آن به وی فروخته شده است را دارد و حق کپی‌رایت آن را کامل در اختیار دارد. اما انجی نیز قرارداد خرید امتیاز آن را رسانه‌ای کرد و برخی از فعالان هنری و حقوقی حق را به انجی دادند.
نانسی عجرم که تاکنون در این شرایط قرار نگرفته بود با ابراز ناراحتی و تأسف، از نبود پایبندی حرفه‌ای بین هنرمندان گلایه کرد و گفت موضوع را از راه قانونی علیه آهنگ‌ساز پیگیری می‌کند.
این ماجرا دقیقا در دهه هشتاد میلادی بین دو خواننده محبوب جهان عرب «صباح» و «سمیره توفیق» که هر دوی آنها دیگر در قید حیات نیستند، اتفاق افتاده بود و «ایلی شویری» آهنگساز ترانه «ایام اللولو» آن را به هر دو فروخته بود.
اما پس از اینکه صباح موضوع را فهمید اعلام کرد هیچگونه مشکلی وجود ندارد که همکار او یعنی «سمیره توفیق» آن را نیز با صدای خود بخواند.
همچنین سمیره توفیق از رفتار شویری در این خصوص گلایه کرده و گفته بود: «شویری با این رفتارش می‌خواهد از راه من و صباح، آوازه‌ای برای خود کسب کند و آهنگ این ترانه برای او مهمتر از خود آهنگساز است».
شایان ذکر است که ترانه «ایام اللولو» در آن زمان با صدای هر دو خواننده، هر کدام به سبک خاص خود، آن را خواندند و هر دوی آنها بدون هیچ مشکلی در بین هواداران موفق ظاهر شدند.