ماجد المهندس و راشد الماجد ستارگان شب آخر

العلا: «الشرق الاوسط»

کمیته سلطنتی استان العلا فعالیت‌های «شتاء طنطوره» را به مدت دو هفته تا ۲۳ فوریه (۴ اسفند) تمدید کرد تا یک شب را به کاظم الساهر و الهام المدفعی دو تن از خوانندگان معروف عراقی و یک شب را به تجلیل از عبدالکریم عبد القادر خواننده کویتی اختصاص دهد.
این کمیته دلیل این تمدید را موفقیت بی‌نظیر برنامه‌ها و فعالیت‌های شتاء طنطوره در اولین دوره خود و استقبال مردم سعودی و کشورهای دیگر قلمداد کرد. این فعالیت از ۲۰ دسامبر گذشته (۲۹ آذر) آغاز شد.
این کمیته اعلام کرد: «برنامه‌های «شتاء طنطوره» توجه مخاطبان گسترده‌ای از سراسر جهان را به خود جذب کرد و فرصت منحصر به فردی را برای علاقمندان به تاریخ و طبیعت زیبای العلا فراهم کرد. العلا یکی از بهترین مکان‌های تاریخی حافظت شده در جهان است که خاستگاه بسیاری از فرهنگ‌های قدیمی به‌شمار می‌رود».
عمرو المدنی رئیس اجرایی کمیته سلطنتی استان العلا گفت: «شتاء طنطوره از طریق فعالیت‌های متنوع میراث فرهنگی، هنری و طبیعی که از میراث و تاریخ هزاران ساله العلا برخاسته است، توانست موفقیت قابل توجهی به دست بیاورد».
تعداد زیادی از هنرمندان عرب در تعطیلات آخر هفته کنسرت‌های موسیقی خود را برگزار کردند. کاظم الساهر و الهام المدفعی در ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن) کنسرت موسیقی خود را اجرا می‌کنند و ماجد المهندس و راشد الماجد نیز در ۲۲ فوریه (۳ اسفند) در برنامه تجلیل از عبد الکریم عبد القادر شرکت خواهند کرد.