افتتاح رستوران “Big chefs” در پارک مال ریاض

رستوران “Big chefs” در پارک مال ریاض واقع در پایتخت پادشاهی سعودی، با حضور سفیران و سیاستمداران افتتاح شد.
به گزارش الشرق الأوسط، این شعبه در واقع شعبه سوم این رستوران در این کشور است که بعد از دو شعبه آن در شهرهای الخُبر و جده افتتاح شد.
در مراسم افتتاحیه این رستوران، افراد زیادی شرکت کردند که از جمله آنها اردوغان کوک سفیر ترکیه در سعودی، دکتر فوزی کباره سفیر لبنان در سعودی، تاجران و خبرنگاران بودند.
در این میان، مهندس مرهف بوخمسین رئیس اجرایی گروه شرقی تجارت و پیمان وکلای رستوران‌های زنجیره‌ای “Big chefs” در سعودی و بحرین، گامزی سیزرلی پایه گذار رستوران‌های زنجیره‌ای “Big chefs” و احمد شام مدیرکل شرکت خدمات تجاری شرق در جشن افتتاحیه از مهمانان استقبال کردند.
مهندس مرهف بوخمسین در خصوص این مناسبت گفت «امروز شعبه سوم رستوران‌های زنجیره‌ای “Big chefs” را در پارک مول ریاض افتتاح می‌کنیم. این مرکز تجاری از مهمترین مراکز تجاری پایتخت است. ما اصرار داشتیم که در بهترین موقعیت استراتژیک و در قلب این مرکز تجاری باشیم. مشرف بودن این شعبه به شهرک تجاری ملک عبدالله و درب اصلی، باعث دسترسی آسان به آن می‌شود. این امر به تبدیل شدن ما به عنوان یک انتخاب اصلی برای مشتریان کمک می‌کند. ما با فضایی که گنجایش ۲۲۰ نفر را دارد در همه مناسبت‌ها پذیرای مهمانان هستیم».