برد خفیف تیم ملی برزیل در برابر تیم ۱۰ نفره سعودی در تورنمنت چهارجانبه ریاض(سوپرکلاسیکو)، تحسین روزنامه‌های جهان از عملکرد «شاهین‌های سبز» را به همراه داشت.
به گزارش الشرق الاوسط، این بازی که در ورزشگاه «ملک فهد» برگزار شد، با گل‌های ژسوس (۴۳) و ساندرو (۹۶)، دو بر صفر به سود پسران سرزمین سامبا پایان یافت.
“فرانس ۲۴” درباره این بازی نوشت: تیم ملی برزیل تلاش زیادی عبور از سد دفاعی تیم سعودی انجام داد، اما تیم سعودی عملکرد متمایزی ارائه داد که تماشاگران را به وجد آورد.
همچنین روزنامه بریتانیایی “سان” در این باره نوشت: تیم ملی سعودی بازی محکمی ارائه داد و هم از لحاظ فردی و هم گروهی خوب ظاهر شد و در بسیاری از دقایق رقابت با برزیل پایاپای بود.
از سوی دیگر، روزنامه اسپانیایی “آس”نوشت برزیل برای تعیین تکلیف بازی و زدن گل دوم تا دقایق پایانی بازی و اخراج بازیکن سعودی از بازی منتظر ماند. تیم میزبان چندین بار از طریق ضدحملات برای رسیدن به دروازه قهرمان ۵ دوره جام جهانی اقدام کردند اما در بازکردن دروازه موفق نشدند.
در همین رابطه، روزنامه “اوله” آرژانتین در گزارشی آورده است، این بازی یک دیدار تدارکاتی مناسب برای برزیل به منظور رویارویی با آرژانتین در سه شنبه آینده است، زیرا کار گروهی تیم سعودی منسجم و با برنامه بود.