مبارزه رئیس پلیس تهران با {لباس های شیطانی}

news-020915-c

روز گذشته کویت رسماً ۲۵ تن از شهروندان خود، به علاوه یک شهروند ایرانی که اسلحه در اختیار داشت را به جاسوسی برای ایران و حزب الله لبنان و به خطر انداختن تمامیت ارضی این کشور متهم کرد.

دادستان کل کویت، متهمان را در قضیه ای که به «باند حزب الله» معروف شد به قوه قضائیه ارجاع داد. مقامات کویتی در ۱۳ آگوست (مرداد ماه) گذشته اعلام کرده بودند که باندی در مزرعه ای در منطقه العبدلی در نزدیکی مرزهای عراق، که مهمات و مواد منفجره در اختیار داشت را کشف و خنثی کرده اند و ۳ تن از اعضای آن را بازداشت کرده و مواد منفجره و مهمات آن را مصادره کردند.

دادستان کل اتهاماتی از قبیل: « ارتکاب اعمالی که وحدت و تمامیت ارضی کشور کویت را به خطر می اندازد… و آموزش چگونگی حمل و استفاده از مواد منفجره و سلاح» را به متهامان وارد کرد.

دادستانی کل گفت: «اتهامات همچنین شامل اقدامات خصمانه علیه دولت کویت، از طریق جمع آوری و ساخت مواد منفجره و اسلحه و مهمات و تجهیزات و دستگاه های شنود بدون مجوز است».

از سوی دیگر، رئیس پلیس تهران روز گذشته دستور جمع آوری لباس هایی که دارای پرچم آمریکا و انگلیس هستند را از فروشگاه های تجاری در تهران صادر کرد. حسین ساجدی نیا در اظهاراتی گفت که گزارش های پلیس طی دو هفته گذشته حاکی از فروش لباس هایی با تصاویر پرچم های آمریکا و انگلیس و نمادهای شیطانی است.

این امر یک روز پس از انتقاد صادق لاریجانی، رئیس قوه قضائیه از « غفلت در برابر تهاجم فرهنگی» صورت گرفت که گفته بود: «خیابان های تهران بیش از آن که جایی برای رفت و آمد باشد، شبیه گالری نمایش مد شده اند».