بیروت: فیفیان حداد

روابط عمومی «دانشگاه عربی بیروت»، چند ماه پس از میزبانی «حسین فهمی» هنرمند معروف مصری، در سالن جمال عبدالناصر واقع در محوطه دانشگاه، میزبان «یسرا» خواهد بود.
زینه العریس مدیر روابط عمومی دانشگاه در گفتگو با «الشرق الاوسط» گفت: «هدف ما از این اقدام نشان دادن و برجسته کردن مسیر هنری این هنرمند بزرگ مصری است. یسرا اخیرا آهنگ جدیدی تحت عنوان (۳ دقات) با همکاری «ابو» خواننده مصری اجرا کرد، که تأثیر به سزایی بر جوانان داشت. این آهنگ بار دیگر یسرا را به میان جوانان جهان عرب بازگرداند».
دانشگاه عربی بیروت که پیش از این دیداری با عنوان «داستان موفقیت» با حسین فهمی برگزار کرده بود، این بار در نظر دارد در فعالیت‌های جدید خود درس‌هایی از زندگی را به دانشجویان خود ارائه دهد، به ‌ویژه اینکه یسرا فعالیت هنری خود را از یک خانواده معمولی آغاز کرد و با تلاش‌های بی وقفه خود به جایگاه کنونی خود رسیده است.
زینه العریس در ادامه افزود: «این گفتگو یک گفتگوی کاملا دوستانه خواهد بود، چرا که یسرا درخصوص سؤالات مطرح شده به ما آزادی کامل داده است. مهمترین موضوع گفتگو با او هنر و زندگی او خواهد بود».
مدیر روابط عمومی دانشگاه عربی بیروت در این باره گفت: «یسرا در مرحله جوانی شاهد جدایی پدر و مادر خود بود. پس از آن با استعداد خود در زمینه بازیگری توانست شهرت قابل توجهی را کسب کند. دانشجویان و همه افراد می توانند سؤالات خود را از این هنرپیشه دوست داشتنی بپرسند و حضور برای عموم آزاد است».
وی در خصوص دیدار با هنرمندان پیشکسوت گفت: «ما می‌خواهیم جوانان و به‌ویژه هنرمندان جوان را با زندگی هنرمندان که مملو از پستی و بلندی وشهرت و تلاش‌های بی‌وقفه است آشنا کنیم، تا از آنها بیاموزند که باید برای رسیدن به هدف خود صبر داشته و سختی‌های زیادی را تحمل کنند».
این دیدار با اکران فیلمی درباره یسرا آغاز خواهد شد. این فیلم توسط دانشجویان رشته رسانه این دانشگاه تولید شده است. پس از آن یسرا درباره تجربیات هنری و شخصی خود سخن خواهد گفت.
انتظار می‌رود یسرا در دیدار خود با دانشجویان دانشگاه عربی بیروت، کارهای بعدی خود، به‌ویژه کارهای ماه رمضان سال ۲۰۱۹ را معرفی کند.