لندن – الشرق الاوسط

شماری از جشنواره های زیبا و عجیب و غریب هر ساله در انگلیس به خاطر گرامیداشت یا تبلیغ برای همه چیز برگزار می شود؛ یعنی از پنیر گرفته تا جین آستن. وقتی نام جشنواره می آید شاید تنها به یاد جشنواره موسیقی بیفتید اما غیر از موسیقی جشنواره های دیگری هم هستند. اگر به دنبال تجربه جدیدی در تابستان امسال می گردید چیزی بهتر از حضور در جشنواره های گربه ها نیست.
به گزارش روزنامه انگلیسی میرور این جشنواره با عنوان «کت فست ۲۰۱۹» در باکینگهام پالاس منشون در جنوب لندن در ۲۹ ژوئن (۸ تیر ۹۸) برگزار می شود.

سایت «کت فست» گفت برنامه های گوناگونی در این جشنواره برای هواداران گربه برگزار می شود از جمله فروش وسایل ویژه گربه ها مثل کالا و کتب و فیلم. نمایش زنده هم یکی دیگر از برنامه های جشنواره است. گربه های فراوانی در این جشنواره شرکت می کنند.
به گزارش خبرگزاری آلمان کسانی که قصد خریداری گربه دارند می توانند از سالن سازمان خیریه حامی گربه های خیابانی تک و تنها موسوم به ارهام بازدید کنند.
قیمت ورود به جشنواره ۲۰ دلار است و تمام بلیت ها به جز برای کودکان زیر ۱۲ سال از حالا به فروش رفته است. قیمت بلیط کودکان ۸ دلار است. ورود برای کودکان زیر سه سال رایگان است.