محمد الرمیثی معاون رئیس کمیته عالی محلی و رئیس کمیته سازماندهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در امارات گفت: «امارات همه اقدامات لازم برای برگزاری هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا را انجام داده است».
به گزارش الشرق الاوسط، وی در بیانیه‌‌ای یادآور شد: «ما برای آسیا و جهان یک دوره و رویداد ورزشی تاریخی را رقم خواهیم زد که در خاطره‌ها ماندگار خواهد شد، چرا که برای برگزاری این دوره از جام ملت‌های آسیا، به رهبری شیخ نهیان بن زاید برنامه‌ریزی‌های قوی و در سطح بالایی انجام شده که از طریق آن بتوان همه امکانات و توانمندی‌های امارات برای ادامه موفقیت‌های این کشور و میزبانی مسابقات جهانی و قاره‌ای را ارائه دهیم».
الرمیثی در ادامه افزود: «ما در کشور صلح که فرهنگ‌ها وملیت‌های مختلف را با عشق و محبت در کنار یکدیگر در خود جای داده، به همه تیم‌های آسیایی خوش‌آمد می‌گوییم. امارات با قدرت و با موفقیت در صحنه ورزشی جهانی حضور دارد و پیش از این نیز شاهد موفقیت خیره‌کننده کشورمان در میزبانی جام باشگاه‌های جهان بودیم».
وی ادامه داد: «جام ملت‌های آسیا اهمیت بسزایی برای امارات دارد، چرا که فرصتی برای بیان غرور و افتخار ما به رهبری و مقامات فهیم و حمایت‌های سخاوتمندانه آنها برای پیشرفت ورزش و تلاش‌ برای ارائه عناصر لازم در جهت برگزاری مسابقات قاره‌ای و جهانی بر اساس بالاترین معیارها است. ما در این دوره از مسابقات جهان را با تأسیسات ورزشی عظیم و آثار تاریخی و فرهنگی و جاذبه‌های گردشگری امارات، شگفت‌زده خواهیم ساخت».
الرمیثی اشاره کرد: «کمیته عالی سازماندهی این مسابقات در جلسات و نشست‌های مداوم خود با گروه‌های مختلف، هماهنگی‌های لازم را انجام داده تا این دوره از مسابقات در سطحی که لایق جایگاه امارات و همکاری آن با فدراسیون‌های بین‌المللی از جمله کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد، برگزار شود».