انتخاب دیوید بکهام بازیکن سابق سرشناس جهان فوتبال به عنوان سفیر سازمان مُد انگلیس در سال گذشته تأثیر جادویی داشته‌است.
وی توانست در این جایگاه بسیاری از دنبال‌کنندگان را به خود جذب کند به ویژه اینکه بکهام اکثر نمایشگاه‌های داخل و خارج از این کشور را حاضر و برای آنها تبلیغ کرده‌است.
بکهام در اظهارات خود گفته‌است که: «یکی از انگیزه‌های که گذاشت من به عنوان یکی از سفیران سازمان مد استقبال کنم، این بود که در قبال جوانان طراح، مسئولیت‌پذیرتر باشم».
وی گفت: «باید این صنعت، شامل همه افراد بدون توجه به گرایش‌هایشان باشد… من پس از پیگیری و بازدیدهایی که از کارگاه‌ها و آموزشگاه‌ها داشتم، به این نکته رسیدم که این جوانان دارای یک جوشش و توان ابتکار و خلاقیت وصف ناپذیری دارند که باید آنها را مدیریت وبهره برداری کرد».
با توجه به اهمیت بازار چین و حمایت لندن از تمام مبتکران بدون در نظر گرفتن ملیت آنها، دو طراح چینی مبتکر شرکت کرده بودند.
دیلن جونز، رئیس هفته‌نامه مردان و سردبیر مجله GQ، در این باره گفت: دلیل نفوذ و محبوبیت دیوید بکهام در آسیا این است که ما گاهی اوقات تأثیر این فرد را در سطح جهانی فراموش می‌کنیم… از زمان پیوستن بکهام به ما، فعالیت‌های ما در بازارهای آسیایی قویتر شده‌است… همچنین حامیان مالی بسیاری را پیدا کردیم».