بوریس جانسون باز هم حاشیه ساز می‌شود

آیا خیانت بوریس جانسون به همسرش مانع از به حکومت رسیدن وی می‌شود؟
بار دیگر زندگی خصوصی بوریس جانسون وزیر خارجه سابق بریتانیا بر سر زبان‌ها افتاده است
به گفته روزنامه «د سان» وی پدر ۵ فرزند است. همسرش مارینا ویلر بعد از ۲۵ سال زندگی مشترک به دلیل خیانتی دیگر وی را از خانه بیرون کرده و تقاضای طلاق داده است.
پترونلا وایت دوست دختر سابق (۵۰ ساله) این وزیر -که بعد از قطع ارتباط با وی سقط جنین خود را سقط کرده بود- از مباهات وی به اصل و نسب ترک‌اش پرده برداشت.
وی گفت که در زمان همکاری با وی در مجله «سپیکتیر» گول او را خورده و بعدها به تمایل شرقی او در اعتقاد به «تعدد زنان» پی برده است.
وی عنوان کرد در زمان ارتباط با بوریس جانسون از زبان او شنیده است که تعهد مرد به یک زن کار عاقلانه‌ای نیست.
علیرغم توانمندی وی در جذب زنان، ولی وایت او را جذاب ندانسته و گفت او خود را زشت می‌داند و برای به تله انداختن زنان از روش جادویی خود استفاده می‌کند.
شایان ذکر است که ارتباط جانسون با وایت در سال ۲۰۰۴ باعث برکناری او از منصب وزارت و معاونت حزب شد. وی در این خصوص هرگونه ارتباط خود را با وایت انکار کرده بود.
مجله «نیوز آو د ورلد» در سال ۲۰۰۶ پرده از ارتباط وی با یک خبرنگار به اسم آنا فیزکرلی (آن زمان ۲۹ ساله بود) برداشت. سه سال بعد از آن هنگامی که شهردار لندن بود صاحب فرزندی نامشروع از هلن ماکنتیر یک مشاور فنی(آن زمان ۳۹ سال داشت) شد.
بعد از اتهام وی به خیانت توسط همسرش، آنها در ۷ سپتامبر ۲۰۱۸ اعلام کردند که تقاضای طلاق داده‌اند.
در همان روز بود که بیانیه‌ای صادر کردند و طی آن عنوان کردند «بعد از ازدواجی که ۲۵ سال به طول انجامید بهترین راه را جدایی دیدیم. ما تصمیم به طلاق گرفتیم و کارهای قانونی آن در حال انجام است. اما همچنان مثل دو دوست در کنار هم می‌مانیم و از چهار فرزند خود حمایت می‌کنیم. دراین باره بیشتر از این توضیح نمی‌دهیم».
این روزنامه بریتانیایی گفته است که برملا شدن خیانت جانسون – که قبلا به آن اقرار کرده بود- به حکومت رسیدن وی را با مشکل مواجه می‌کند.
ولی تحلیلگران نظری دیگر دارند آنها افشای این اطلاعات را به مثابه راهی برای خلاص شدن از وی، پیش از وارد شدن به این رقابت می‌دانند.
الشرق الاوسط:
Related Post