با بزرگترین پرچم و ۹۰۰ هزار گلوله نور‌افشانی؛ روز ملی سعودی در گینس ثبت می‌شود

با بزرگترین پرچم و ۹۰۰ هزار گلوله نور‌افشانی؛ روز ملی سعودی در گینس ثبت می‌شود
اداره کل رفاه و سرگرمی پادشاهی عربی سعودی از تدوین ویژه برنامه برگزاری هشتاد و هشتمین سالروز ملی در تمام مناطق کشور خبر داد.
به گزارش الشرق الاوسط، فعالیت‌های روز ملی کشور سعودی قرار است رکورد گینس را بشکند.
این فعالیت‌ها به طور همزمان در ۱۳ منطقه کشور با آتش‌بازی و نور‌افشانی شروع می‌شود.
قرار است در این جشن ملی ۹۰۰ هزار گلوله نور‌افشانی در ۵۸ منطقه شهری به طور همزمان به هوا پرتاب شود و یک رکورد جهانی را در دفتر گینس ثبت کنند.
اضافه بر آن قرار است ۳۰۰ هلی‌شات، رنگ و شعار پرچم پادشاهی عربی سعودی را در ارتفاع ۴۰۰ متری و به عرض ۳۵۰ متر در آسمان ترسیم کنند.
همچنین سیرک بین‌المللی “دو سو لیه” نمایش‌های جهانی ویژه این مراسم تدارک دیده است و قرار است در شهر ریاض پایتخت این کشور برگزار ‌کند.
اداره کل رفاه و سرگرمی همچنین برای تمامی شهرهای مرکزی کشور ویژه برنامه‌های شاد و متنوعی را برای هموطنان سعودی تدارک دیده است. این برنامه‌ها شامل جشن و پایکوبی، موسیقی سنتی، راهپیمایی هنرمندان و ورزشکاران، ماشین‌های تزیین شده، سرود و نمایش، هنرهای تجسمی و بسیاری از فعالیت‌های دیگر است.
اداره کل رفاه و سرگرمی سایت www.roznamah.sa و صفحه‌های سوشیال مدیای دیگری ویژه جشن ملی راه اندازی کرده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره فعالیت‌های جشن ملی سعودی به این سایت مراجعه کنند.
الشرق الاوسط:
Related Post