پرچم آمریکا و امارات

پرچم آمریکا و امارات

پلیس شهر آون در ایالات اوهایو آمریکا یک تاجر اماراتی را به گمان این که وابسته به سازمان تروریستی داعش است در برابر هتل محل اقامتش دستگیر کرد، اما پس از آن که به اشتباه خود پی برد او را آزاد کرد.

رسانه های آمریکا فوراً تصاویر ویدیویی از حادثه دستگیری احمد المنهالی تاجر (۴۱ ساله) اماراتی پخش کردند. در این تصویر دیده می شود که عناصر پلیس چگونه به وی نزدیک شدند و او را به زمین زدند  و به دستانش دستبند زدند، سپس اقدام به بازرسی او کردند اما چیزی نیافتند، در حالی که وی می گفت: «آن چه می کنید اشتباه است». سخنگوی پلیس روز گذشته در گفتگوی تلفنی با  «الشرق الأوسط» درباره این ویدیو گفت: «این حادثه روز چهارشنبه گذشته اتفاق افتاد»، اما از ذکر جزئیات بیشتر خودداری کرد.

پلیس یک تماس تلفنی دریافت کرد که می گوید یک مرد عرب که با داعش بیعت کرده است در هتلی است که او در آن اقامت دارد. بدین گونه که منشی هتل «فیرفیلد» با خواهر خود تماس گرفت و به او گفت یک مردی که لباس های عربی به تن دارد در هتل است و یک تلفن همراه به دست دارد، و باعث ترس و وحشت در سراسر هتل شده است و معتقد است که او از حامیان سازمان تروریستی است.