نمایی از پروژه املاک ترامپ

نمایی از پروژه املاک ترامپ

دبی، الشرق الاوسط – ایوانکا ترامپ در حال حاضر معاون اجرایی توسعه و مالکیت در گروه املاک، سرگرمی و تشریفات ترامپ (Trump) است. این شرکت توسط پدرش، تاجر و مجری تلویزیونی امریکایی، دونالد ترامپ پایه گذاری شده و اداره می شود.

ایوانکا خود تاجری موفق در صنعت مد است و برند ایوانکا ترامپ کلکسیون، از آن اوست. او پیش از این به عنوان مدل مشغول به کار بوده است. ایوانکا همچنین نویسنده کتابی تحت عنوان کارت ترامپ: موفقیت در کار و زندگی است.

ایوانکا ترامپ که اکنون به حرفه خانوادگی خود پیوسته، به خاورمیانه چشم دوخته است. شرکت ترامپ مشغول ساخت مجموعه ای اختصاصی با نام بورلی هیلز دبی در پارک ۴۰۰ هزار متر مربعی AKOYA است که توسط شرکت املاک DAMAC ساخته شده است. این مجموعه، کلوپ بین المللی پیشرفته گلف ترامپ را نیز در بر می گیرد.

الشرق الاوسط در توقف کوتاه ایوانکا ترامپ در دبی، با او در مورد کار و برنامه شرکت ترامپ در منطقه به گفت و گو نشسته است.

الشرق الاوسط: ممکن است کمی در مورد پروژه املاک ترامپ در دبی و طرحی که برای این پروژه دارید بگویید؟

ایوانکا ترامپ: هدایت طراحی پروژه املاک ترامپ بسیار هیجان انگیز است. این اولین پروژه ما در خاورمیانه است و می خواستم تجربه ای متفاوت از دیگر تجربه هایمان باشد. فکر کردم خوب است زمین گلف را هم بخشی از طراحی ویلاها ببینیم. برای رسیدن به این ایده، فضایی باز را در کنار ساختمان های مسکونی نما شیشه ای ادغام کردیم تا از همه این ساختمان ها امکان دیدن زمین وجود داشته باشد.

همچنین برای ایجاد کنتراست با این نماهای جدید از مواد طبیعی متعدد استفاده خواهیم کرد. نتیجه این کار، فضای لوکسی خواهد بود که با همه فضاهای موجود در دبی متفاوت است.

شما در زمینه املاک و مستغلات سرمایه گذاری می کنید و دیگران را هم به این کار ترغیب کرده اید. آیا این به این دلیل است که پدر شما یکی از بزرگ ترین فعالان این حوزه در آمریکا است؟

من همیشه خاطرات خوبی از زمان هایی دارم که پدر و مادرم در انتهای یک روز کاری به خانه می آمدند و با هیجان در مورد پروژه هایشان صحبت می کردند، و واقعا خیلی سخت بود که در شادی آنها سهیم نشوم. املاک همیشه علاقه من بوده است. اولین کار من، همکاری با تیم سازنده برج جهانی ترامپ در نیویورک بود. من طبیعت قابل لمس این کار را دوست دارم؛ درک، برنامه ریزی و ساخت پروژه ای که بعد از چند سال می توانید نتایج زحمت هایتان را ببینید لذت بخش است.

دیدن افراد زمانی که از اقامتشان در یک هتل یا ساختمان مسکونی راضی هستند و شما برای آن چندین سال زمان صرف کرده اید، خشنود کننده است. کار کردن شانه به شانه پدر و برادرهایم واقعا لذت بخش است؛ به علاوه، تقسیم این حس با همسرم که خود از سرمایه گذاران این حوزه است واقعا فوق العاده است.