به نظر می‌آید که جامعه جهانی از کرده‌های خبیث ایران به ستوه آمده و دیگر نمی‌تواند در برابر به بازی گرفتن تصمیم و قانون بین المللی از سوی ایران به سکوت خود ادامه دهد. جسله اخیر شورای امنیت سازمان ملل نیز پاسخی به همین کرده بود و ایران را در برابر بایسته‌های برخورد پیشرو با طوفان قرار داد.
البته برنامه موشکی ایران جدید نیست اما مسئله غیرمقبول این است که ایران برای ادامه آن اصرار ورزد و با این کار در برابر کل جامعه جهانی بایستد و برای اشاعه هرج و مرج و کشتار در خلیج و خاورمیانه و کل جهان تلاش کند. در برابر همه این خباثت‌ها به نظر می‌آید اتخاذ یک موضع قاطع و کوبنده ضروری می‌نماید.
به نظر می‌آید ایران دنبال یک برخورد بین‌المللی است تا سیاست فرار رو به جلو را پیاده کند و همگان را با برنامه موشکی خود گمراه کند و در خفا و آشکاری برنامه‌های هسته ای خود را ادامه دهد. این رژیم چیزی نمانده بود که بتواند به یک سلاح هسته ای دست یابد اما قاطعیت وزیر خارجه آمریکا، مایک پمپئو، رژیم آخوندی را سیلی کوبنده نواخت و تمام نهانی‌های آنها را برملا ساخت. به‌طور خلاصه باید اذعان کرد که ما در برابر مرحله ای جدید از شرارت‌های موشکی ایران در منطقه هستیم به ویژه که آزمایش موشک‌های ایرانی اخیر از موشکی رونمایی کرد که تمام منطقه را زیر پوشش دارد و می‌تواند به برخی کشورهای جنوب اروپا برسد.
آنچه ایران انجام می‌دهد این است که به گمراهی‌های خود ادامه دهد و با فشار از طریق برنامه موشکی خود موضع مذاکراتی خود را تقویت بخشد و زمان بیشتری کسب کند تا بتواند برنامه هسته ای خود را از سر گیرد و در یک شب تاریک بر جهانیان خارج شود و از دستیابی به سلاح هسته ای که بر موشک‌های بالتسیک خود سوار می‌کند خبر دهد. در این صورت جهان خاموش خواهد ماند و در بهترین حالت تهران می‌تواند مواضع خود را بر جهانیان تحمیل کند و برای استیلا بر منطقه وارد مذاکره شود.
آنچه ایران انجام می‌دهد کاملاً بر خلاف توافق برجام است که ایران را از هر گونه آزمایش جدید موشکی، برای مدت هشت سال، منع می‌کند. امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروهای هوایی ایران تصریح کرد که کشور او سالیانه ۴۰ الی ۵۰ آزمایش موشکی انجام می‌دهد و این گفته‌های بهترین گواه عدم پایبندی ایران به توافق‌های بین‌المللی است. نکته قابل توجه این است که اروپا و تحت تأثیر اختلاف با سیاست‌های پرزیدنت ترامپ ساز ناکوک می‌زند و چندی پیش از رسیدن به یک مکانیزمی خبر داد که امکان تجارت با ایران را فراهم می‌آورد.
اما با این وجود آنچه در شورای امنیت سازمان ملل مشاهده کردیم، ثابت می‌کند که اروپایی‌ها درصدد برآمدند در سیاست‌های خود با ایران تجدیدنظر کنند و از این رو نماینده اتحادیه اروپا خواستار آن شد که «ایران فوراً تمام فعالیت‌های بی‌ثبات کننده خود در منطقه را متوقف کند».
اما این خواسته نشان می‌دهد که حافظه اروپایی‌ها مانند حافظه ماهی شده‌است و بسیاری از شرارت‌های ایران را از یاد برده‌است زیرا ایرانی‌ها یکبار به وزیر خارجه فرانسه ژان ایو لودریان گفته بودند که ایران با این شرط حاضر است از برنامه موشکی خود دست کشد و آن را متوقف کند که اروپا و آمریکا به یکباره تمام موشک‌های خود را منهدم سازند. این مسئله از بیهودگی مذاکره با ایران نشانه دارد.
تروریسم ایران بیش از پیش لجام گسیخته می‌شود. این کشور خبیث در آمریکای لاتین فعالیت می‌کند، و شبکه ای از جاسوسان و پشتوانه لجستیک در کشورهای بالکان ترتیب داده‌است، و موشک‌های ایرانی صادر شده به حوثی‌ها کشورهای خلیج را نشانه می‌گیرد، و در فردا روزی دریای سرخ را ناامن خواهد کرد و سپس تمام اروپا را موضع فعالیت تخریبی خود می‌کند و آمریکا نیز در معرض مزدورانی تهدید خواهد شد که از ایران دستور می‌گیرند.
ایران در برابر برخورد با طوفان قرار دارد و زمان انفحار آن نزدیک تر از آنی است که می‌پندارند.