دکتر غسان الشبل از ریاست هیئت مدیره گروه سعودی پژوهش و بازاریابی استعفا کرد

گروه سعودی پژوهش و بازاریابی (SRMG) اعلام کرد دکتر غسان الشبل (عضو غیر اجرایی) در تاریخ ۲۸ دسامبر (۷ دی) از ریاست هیئت مدیره و عضویت آن استعفا کرد و در تاریخ ۲۹ دسامبر (۸ دی) با استعفای وی موافقت شد.
به گزارش الشرق الاوسط، دلیل استعفای وی به دلیل ماموریت‌هایی است که به وی محول شده‌است و از جمله آنها تعیین وی به عنوان رئیس هیئت مدیره سازمان محتوای ملی و تدارکات دولتی است که ملک سلمان بن عبدالعزیز خادم حرمین شریفین پنجشنبه گذشته دستور تأسیس آن را صادر کرد.
اعضای هیئت مدیره گروه سعودی پژوهش و بازاریابی نیز در راستای تلاش‌ها و همکاری‌های الشبل در طول دوره ریاستش از وی تشکر و قدردانی و برای وی در سمت جدید آرزوی موفقیت کردند.
اعضای هیئت مدیره همچنین عبدالرحمن الرویتع را به عنوان رئیس گروه سعودی پژوهش و بازاریابی از تاریخ ۲۹ دسامبر تا پایان دوره این مجلس در ۲۰ می سال ۲۰۲۱ (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰) انتخاب کردند.
مهندس عبدالرحمن الرویتع دارای کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه جنوب کالیفورنیا است. وی رئیس هیئت مدیره شرکت حلوانی اخوان و عضو هیئت مدیره برخی شرکت‌ها از جمله شرکت عمران شهرک اقتصادی و شرکت سرمایه‌گذاری جدوی است.
وی قبلاً همچنین عضو هیئت مدیره سازمان کل هواپیمایی مدنی و هیئت مشورتی امور اقتصادی در شواری عالی اقتصادی بود.