تصمیمات ویژه سازمان ورزش سعودی برای تشویق جوانان

کمیته لیگ حرفه‌ای فوتبال سعودی از افزایش ۸۳ درصدی حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها در مرحله دوم لیگ حرفه ای شاهزاده محمد بن سلمان در مقایسه با همان مرحله از لیگ سال گذشته خبر داد.

به گزارش الشرق الاوسط، این کمیته در بیانه‌ای اعلام کرد؛ ۶۷ هزار و ۴۰۹ نفر تماشاگر در مرحله دوم لیگ حرفه ای حضور یافتند این تعداد در سال گذشته ۳۶ هزار و ۷۹۱ نفر بوده است. تقریبا ۱۰۳ هزار نفر در این مدت به جمع تماشاگران اضافه شده‌اند.

سازمان ورزش برای تشویق هواداران جهت حضور هرچه بیشتر تماشاگران در ورزشگاه‌ها و تماشای مسابقات فوتبال، برخی از تصمیمات را اتخاذ کرده است، که عبارتند از رایگان بودن ورود به ورزشگاه‌ها برای ایتام و فرزندان شهدا و افراد بالای ۶۰ سال است.

پیش از این ترکی آل الشیخ رییس کل سازمان ورزش سعودی گفته بود که تعداد جایگاه‌های ویژه خانواده‌ها را از ۱۵۰۰ صندلی به ۳ هزار افزایش داده بود.

در این راستا باشگاه «اُحُد» از فروش تمام بلیت‌های جایگاه‌ ورزشگاه ویژه خانواده‌ها در دیدار فوتبال با تیم الاهلی خبر داد.

آل شیخ در صفحه تویتری خود نوشت: «پس از اینکه بلیت‌های جایگاه ویژه خانواده‌ها در دیدار فوتبال با تیم الاهلی در ورزشگاه شاهزاده محمد بن عبدالعزیز در مدینه منوره کامل به فروش رفت، با همکاری کمیته فنی سازمان مقرر شد تعداد صندلی جایگاه‌های ویژه خانواده‌ها از ۱۵۰۰ به ۳ هزار صندلی افزایش داده شود».

https://farsi-archive.aawsat.com/2018/09/article33535