حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، از موضع‌گیری جدید ولید جنبلاط، رئیس حزب سوسیالیست و نماینده پارلمانی سابق، علیه تهران و دمشق انتقاد کرد.
به گزارش الشرق الاوسط، جنبلاط در اظهارات اخیر خود گفته بود که ایران و بشار اسد رئیس رژیم سوریه، می‌خواهند با به تأخیر انداختن تشکیل کابینه دولت لبنان، آن را مجازات کنند.
نصرالله در سخنرانی خود، جنبلاط را مورد خطاب خود قرار داد و گفت: «چگونه تحریم‌های ایران و عدم تشکیل دولت لبنان را به هم پیوند دادید؟ و اینکه بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه در آن مداخله می‌کند؟»
وی افزود: «شما چهار ماه تشکیل دولت را به تأخیر انداختید و اکنون تلاش‌های ما را به عنوان به تعویق انداختن تشکیل دولت جلوه می‌دهید… کمی آرام بگیرید».
وی با اشاره به تحلیل نادرست جنبلاط از وضعیت کنونی به او گفت: «آنتن‌های خود را درست تنظیم کنید».
اما جنبلاط طولی نکشید و از طریق توییتر واکنش نشان داد و به نصرالله گفت: «آقای حسن هم‌اکنون در فرانسه، رئیس‌جمهور فرانسه و صدر اعظم آلمان پس از ۱۰۰ سال از وقوع جنگ جهانی اول، بر آشتی و صلح تأکید می‌کنند. من به عنوان یک شهروند عادی به شما پیشنهاد می‌کنم تا در مورد یک موضوع و آن هم جلوگیری از فروپاشی اقتصادی و گرسنگی به دور از موشک‌های ایرانی و سوریه، به گفتگو بنشینیم».