آهنگ تاجگذاری ملکه زیبایی لبنان با صدای هبه طوجی

هبه الطوجی آهنگ "للصبیه الملکه" را در مراسم امسال تاجگذاری ملکه زیبایی لبنان می‌خواند

بیروت : ویویان حداد
اسامه الرحبانی موسیقی‌دان لبنانی در برنامه‌ای در شبکه «ام تی وی» لبنان اعلام کرد: آهنگ «للصبیه تاج و صولجان» در مراسم تاجگذاری ملکه زیبایی لبنان در سال ۲۰۱۸ با صدای هبه طوجی خواننده، بازیگر و کارگردان لبنانی اجرا می‌شود.
به گزارش الشرق الاوسط، این آهنگ که شعر و آهنگسازی آن توسط موسیقیدان لبنانی مرحوم منصور الرحبانی انجام شده بود، سالهای سال است که در مراسم تاجگذاری توسط گروه کر ادا می‌شد. اما امسال و برخلاف سالهای گذشته با خوانندگی هبه طوجی اجرا می‌شود.
اسامه الرحبانی در این برنامه به جزئیات مراسم پرداخت و گفت: با به وجود آمدن چنین تغییری در یک برنامه تلویزیونی یا مسابقه‌ای در این سطح، طبیعی است که در بسیاری از آیتم‌ها و موارد اساسی آن نیز تغییراتی ریشه‌ای رخ دهد. این همان چیزی است که برای آهنگ صب «للصبیه الملکه» اتفاق افتاده و با نگرش و رویکردی جدید اجرا خواهد شد.
این مسابقه روز یکشنبه ۳۰ سپتامبر از شبکه “ام تی وی” و به صورت زنده پخش خواهد شد. شبکه MTV اکتبر سال گذشته حق انحصاری برگزاری این مسابقه را دریافت کرد.
پیش از این شبکه «ال بی سی آی» به مدت ۱۰ سال برگزار کننده انحصاری این مسابقه بود.
مسابقه زن شایسته لبنان در مرکز «فوروم دی بیروت» که برای اجرای این برنامه آماده شده، برگزار خواهد شد. این مکان به دلیل مساحت و فضای مناسبش برای برگزاری این مسابقه بزرگ، انتخاب شده است.
مسابقه مذکور سالهای گذشته در کازینوی لبنان در منطقه معاملتین در شهر ساحلی جونیه برگزار می‌شد.
این برنامه همچنین به جزئیاتی در خصوص پشت  صحنه برگزاری مسابقه پرداخته و با چند شخصیت از دست‌اندرکاران این برنامه گفتگو کرده است.
افویدیس کیدانیان وزیر گردشگری، کلودین عون روکز رئیس کمیته ملی امور زنان لبنان، میشال المر رئیس هیئت مدیره MTV و کارلا عاد شاهین تهیه کننده این مراسم، از تلاش‌های همه دست اندرکاران برگزاری مسابقه و در رأس همه شبکه MTV برای برگزاری هرچه بهتر این برنامه سخن گفتند.
ریما فقیه صلیبی رئیس کمیته ملکه زیبایی لبنان و (ملکه زیبایی آمریکا در گذشته) از شگفتی‌ها و  سورپرایزهای مسابقه امسال مانند حضور دیمی لی پترز ملکه زیبایی جهان در سال ۲۰۱۷ در بین کمیته داوری این مسابقه خبر داد.
الشرق الاوسط:
Related Post