سعد لمجرد خواننده مشهور مراکشی به دلیل شکایت یک دختر فرانسوی ۲۰ ساله به اتهام تجاوز جنسی در پاریس بازداشت شده است.
به گزارش الشرق الاوسط به نقل از منابع خبری فرانسه، دادستانی پاریس اعلام کرده که این خواننده مراکشی در بازداشت به سر برده است.
طبق برنامه ریزی‌ها این خواننده مراکشی باید در روز ۲۹ اکتبر در پاریس برنامه اجرا می‌کرد.
اتهام مطرح‌شده علیه لمجرد تجاوز جنسی به یک دختر در یک کلوپ شبانه در جنوب فرانسه است، اما این برای نخستین‌باری نیست که اتهام‌های جنسی علیه او مطرح می‌شوند.
نخستین‌بار گزارش العربیه درباره طرح اتهام جنسی علیه لمجرد در امریکا بود که در آن زمان با قید وثیقه آزاد شد. قبل از آن او همچنین در فرانسه باز هم به این اتهام متهم شده بود.
در ماه مه گذشته گزارش شده بود که یک زن جوان در امریکا او را متهم به ضرب و شتم و تجاوز پس از رفتن به سر قرار کرده بود.
شکایت او در دادگاه عالی بروکلین مطرح شده بود.‌
 در سال ۲۰۱۵ میلادی یکی از آهنگ‌های او تحت عنوان «انت معلم» بیش از ۱۰۰ میلیون بازدید و به اشتراک گذاری در یوتیوب ظرف مدت سه ماه داشت.
 این آهنگ رکورد میزان بازدید و مخاطبان از ترانه و آهنگ‌ها را شکست و سبب شد تا لمجرد از این نظر رکورد جهانی گینس را به نام خود ثبت کند.
امسال نیز ترانه های let go  و غزالی غزالی لمجرد به ترتیب ۱۴۱ میلیون و ۱۲۱ میلیون در یوتیوب بازدید کننده داشته است.
این اتهام اخیر واکنش های زیادی را در بین هنرمندان جهان عرب در حمایت و یا انتقاد از لمجرد در شبکه های اجتماعی به همراه داشته است.
روزنامه هسپرس مراکش در گزارشی در این باره آورده است که محبوبیت این خواننده مشهور پس از پرونده جدید به شدت کاهش یافته است.
لمجرد از یک خانواده کاملا هنری به موسیقی معرفی شد به طوری که پدر او خواننده و مادرش بازیگر تئاتر است.
به گفته روزنامه لوموند فرانسه اتهام اخیر به لمجرد به دلیل سخت گیری قانون فرانسه در برخورد با مجرمان تجاوز جنسی در آینده هنری برای او مشکلات قانونی و حقوقی فراوانی را به همراه خواهد داشت.

اتّهام سعد المجرد باعتداء جنسی فی جنوب فرنسا

للمره الرابعه، یواجه مغنی “البوب” المغربی سعد المجرد تهمه الاعتداء الجنسی على امرأه. وجاءت التهمه هذه المره، فی بلده “سان تروبیه” الراقیه على ساحل الریفییرا الفرنسیه. وحسب بیان للنّیابه فی بلده “بیربینیان”، جنوب البلاد، فإنّه کان قید الاحتجاز، صباح ا